Support

Open search

Problemen met de caschback actie

OPGELOST
First Poster

Met de blackfriday een q.drive aangeschaft met een leuke €200 cashback. Hele spulletje geregistreerd en aangemeld bij samsung. Nu alles al 2x retour gehad omdat ze denken dat ik fraude pleeg heeft er iemand nog een idee om samsung te overtuigen.... consumentenbond of radar ofzo????

En waarschijnlijk is de afdeling consumercare zeer geheim.... krijg je dus niemand van te spreken om even te overleggen of alles voor elkaar is. Maar weer wachten op een mail dat het waarschijnlijk niet goed is.

Hoop dat samsung iets aan werkwijze gaat doen.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Nick Moderator
Moderator

Ik zie dat jouw registratie ondertussen is goedgekeurd! Had je dit zelf ook al gezien? 

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
15 ANTWOORDEN 15
Nick Moderator
Moderator

Hi Brant, dat klinkt apart .. Wat is de reden dat zij dit denken? 

---------
Signature-S10
First Poster

Dit is gezegd door jullie callcentermedewerkers heb inmiddels meerdere malen facturen en mails gestuurd. Heb de nodige uren aan de telefoon gehangen en krijg telefonisch geen antwoord op wat wel goed zou zijn.

Dus ik ben inmiddels een beetje teleurgesteld in jullie reactie's en dan druk ik me maar voorzichtig uit. Dus ik weet niet wat er fout gaat bij jullie maar goed gaat het in ieder geval niet

Nick Moderator
Moderator

Heb je een klantnummer voor al dit contact en een registratienummer voor onze promotie? 

---------
Signature-S10
First Poster

Ja heb wel een registratie nummer het serie nummer van machine heb denk ik geen klantnummer voor al mijn contacten die ik gehad heb. Registratienummer is, 2519529

Nick Moderator
Moderator

Kun je op de foutmail reageren, met een standaard reply? Hierin kun je uitleggen dat je het product nog niet hebt, waardoor je geen factuur hebt ontvangen. De reden dat ze het afwijzen is omdat het gaat om een digitale kopie, iets wat niet standaard geaccepteerd wordt. Verder heb je wel al een foto van het serienummer, dit ondanks dat je het product nog niet hebt. 

Ik adviseer bovenstaand toch te doen, verder heb ik een notitie erbij gezet voor de promotieafdeling. 

---------
Signature-S10
First Poster

Nee heb dus het apparaat wel al in huis....... anders kan ik het serie toch nooit hebben. Heb ook de afleverbon en de mail en de factuur meegestuurd maar jullie willen het niet begrijpen lijkt mij

Nick Moderator
Moderator

Duidelijk. Zou je nog één keer op de mail kunnen reageren met jouw eerste factuur/bon het afleverbewijs én de mail. Verder heb ik er voor de afdeling zelf een notitie bijgezet.

---------
Signature-S10
First Poster

Zijn inmiddels bij jullie bekend

Nick Moderator
Moderator

Mag ik hierop aannemen dat je het niet nogmaals wilt versturen? Zij gaan jouw registratie namelijk niet nogmaals controleren als je niet reageert op de mail.

---------
Signature-S10