Support

Open search

Noodafvoerslang in de machine geschoten.

Highlighted
New Member

Ik heb een Samsung Eco Bublé en mijn noodafvoerslang is in de machine geschoten !

iemand een oplossing hij is pas 5 jaar oud.

Of valt dit onder de garantie

Help heb hem echt hard nodig

Iemand een oplossing

alvast bedankt ,mvg Natalie

6 ANTWOORDEN 6
Superuser II
Superuser II
Hi Natalie,

dat is niet zo fijn! Je kunt een monteur laten komen, dit valt helaas niet onder garantie dus zal je wel geld gaan kosten.
Ik kan je niet vertellen hoeveel het gaat kosten dat kan de monteur wel denk ik..

https://www.samsung.com/nl/reparatie/huishoudelijk/
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Black Belt 

Nu is de wasmachine technisch gezien gewoon bruikbaar zonder die noodafvoerslang, maar het is uiteraard wel handig dat hij het doet mocht je je filter eens open willen draaien. Om welk model wasmachine gaat het? Dan kan ik kijken of ik toevallig nog een truc weet om 'm los te krijgen. Anders moet ik me echt bij Rohit's antwoord aansluiten.

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
New Member

Ik heb hetzelfde probleem en mijn wasmachine is pas drie maanden oud! Is het jou nog gelukt om het slangetje er weer uit te krijgen?

Superuser II
Superuser II
Mag ik vragen hoe die erin is geschoten? Je zou een reparatieverzoek kunnen indienen hiervoor.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
New Member

Goedenmiddag,

ik zit nu met het zelfde probleem! Ik vroeg me af hoe je het hebt opgelost?

Community Manager

Hi @Julien21,

Welk wasmachine heb je precies?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."