Support

Open search

Na 4 mnden nog geen Cashback wasmachine ontvangen

First Poster

Ik plaats dit bericht omdat ik op mijn e-mails geen reactie krijg.

Eind vorig jaar (27 dec. 2018) hebben wij bij Smart Witgoed in Tilburg een Samsung wasmachine gekocht.
De afspraak was dat wij van Samsung € 100,- retour zouden krijgen. Dat was toen een promotie-actie.

Ik heb alle gegevens via jullie website ingestuurd maar krijg telefonisch  van jullie klantenservice te horen
dat er een foto ontbreekt met het serienummer. Ik heb dat alsnog per e-mail naar jullie gestuurd met foto.
(samsungwitgoed@consumercare.info) Dit S/N nummer is: 0T835ADK70020DL

Ik heb daarop nog steeds geen reactie van jullie gehad. Ik wacht nu al zo'n 4 maanden op mijn € 100,-.

Ik hoop dat jullie nu eindelijk eens de beloofde € 100,- aan mij willen overmaken

Bij voorbaat dank 
F. Franken
francois.franken@ziggo.nl
Mijn registratiecode is: NLD434750351553

4 ANTWOORDEN 4
Nick Moderator
Moderator

Ik zie dat jouw registratie is doorgezet en goedgekeurd. Vanaf nu is het dus afwachten. Het heeft langer geduurd omdat we blijkbaar alsnog de documenten niet hadden, waarschijnlijk is er iets fout gegaan tijdens jouw eerste mail.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Ook ik heb mijn cashback na vele mails nog steeds niet gehad. Heb in december 2018 een wasmachine en droger gekocht en zou 150 euro cashback ontvangen. Alles opgestuurd maar niets gehad. Kan ook geen telefonisch contact krijgen.

Ik heb altijd alles van samsung maar zal als we nu iets nieuws nodig hebben toch echt op een ander merk over gaan. Als je alles hebt verstuurd en je krijgt je geld dan nog niet vraag ik me af wat dit voor actie's zijn. Mensen lokken met beloftens en dan niet betalen

First Poster
Hoe kan het dat ik mijn cashback niet heb ontvangen ook ik heb alles ingestuurd maar nog steeds niets ontvangen? Wasmachine in december 2018 gekocht bij expert in Boxtel. Krijg ook geen reactie op de mails die ik heb verstuurd
BruceH Moderator
Moderator

Hi @Bonnie15,

Ik kijk het graag voor je na! 

Heb je voor mij het registratienummer? Anders kun je ook jouw mailadres via een privébericht sturen. 

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."