Support

Open search

KLACHT !!!bestelling geplaats ( wasmaschine WW90M760NOA QuickDrive) , niet geleverd en kom niet verder dan de klanten service

Highlighted
Apprentice

Beste Samsung,

Ik doe mijn beklag maar via dit medium aangezien de klanten service mij niet verder kan helpen, r ik heb het echt gehad nu met Samsung klanten service die helaas geen klanten helpt!!

Bestel status:

16 juli 2018 -  wasmaschine WW90M760NOA QuickDrive besteld (kosten 1199 euro)

17 juli 2018 - terug gebeld en aflever afspraak voor 18 juli 2018 gemaakt tussen 18:00-22:00 - so far so good

18 juli 2018 - vervoersbedrijf belt mij om 18:35 dat wasmnachine schade heeft (scheur in glasdeur trommel en zijschade ) en of ik m zo wil accepteren - telefonisch niet geaccepteerd - advies vervoersbedrijf om contact op te nemen met Samsung deze zouden de volgende dag een nieuwe versturen.

18 juli 2018 - Contact met samsung opgenomen, ik hoef mij nergens druk om te maken het komt goed :-( U wordt teruggebeld

19 juli 2018 - Ik wordt teruggebeld dat het wat langer gaat duren voor een oplossing en  er wordt mij een telefonisch voucher aan geboden alleen krijg ik die pas 20 juli 2018 - ik moet van Samsung wachten met bestellen  (lees 1199 euro is nog niet teruggestort) en moet naast het bedrag wat ik al heb betaald nogmaals 1199 euro minus voucher uitgeven?? dat is de enige oplossing volgens Samsung

20 juli 2018 - Overdag niets gehoord dus bel Samsung zelf om 15:50 omdat ik niet ben teruggebeld door Samsung - geld komt binnen 2 weken ?? Dus ik moet 2x 1199 euro betalen voor een wasmachine en dan 2 weken wachten om mijn eerste 1199 euro terug gestort te krijgen ??

20 juli 2018 - ik Samsnung om 20:20 en vraag wat ik nu moet doen om mijn wasmachine te krijgen - antwoord u wordt teruggebeld door de desbetreffende afdeling (shop) maar dat wordt op zn vroegst maandag.

Dit alles is telefonisch en geen mail wisseling, bevestiging etc.

**Kan iemand van Samsung mij helpen om mijn bestelling opnieuw te versturen  wat door het vervoersbedrijf is beschadigd en welke ik nooit gezien heb**

11 ANTWOORDEN 11
Nick Moderator
Moderator

Jo Mea, dit klinkt allemaal absoluut niet best. Heb je een klantnummer of iets dergelijks, zodat ik alles kan terugvinden? Dan ga ik er meteen voor je achteraan! 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Apprentice

referentie:2814213172

Apprentice

Laatste status:

bestelnummer : NL180716-14622843

Klantnummer : 2814213172

Status tot nu toe:

16 juli 2018 -  wasmaschine WW90M760NOA QuickDrive besteld (kosten 1199 euro)

17 juli 2018 - terug gebeld en aflever afspraak voor 18 juli 2018 gemaakt tussen 18:00-22:00 - so far so good

18 juli 2018 - 18:35 koerier belt mij en geeft aan dat wasmachine schade heeft (scheur in glasdeur trommel en zijschade )als  reden wordt gegeven dat de wasmachine open is gemaakt om dit aan een klant te tonen en of ik m zo wil accepteren mijn respons is dat ik een nieuwe wasmachine heb besteld en deze ook nieuw wens te ontvangen - koerier geeft aan deze dan telefonisch niet te accepteren. Daarnaast geeft de koerier aan dat ik Samsung moet bellen zodat er de volgende dag een nieuwe afspraak en levering kan worden afgestemd (volgens de koerier zou de levering al de volgende plaatsvinden).

18 juli 2018 - Contact met Samsung opgenomen, ik hoef mij nergens druk om te maken het komt goed :-( U wordt teruggebeld hierover door de shop

19 juli 2018 - Ik wordt teruggebeld door de klanten service dat het wat langer gaat duren voor een oplossing en er wordt mij een telefonisch voucher aan geboden alleen krijg ik die pas 20 juli 2018 - ik moet van Samsung wachten met bestellen  (lees 1199 euro is nog niet teruggestort) en moet naast het bedrag wat ik al heb betaald nogmaals 1199 euro minus voucher uitgeven?? dat is de enige oplossing volgens Samsung call center, ik heb aangegeven dat ik en de tijd niet heb om hierop te wachten en het geld niet heb om opnieuw een bestelling te plaatsen en nogmaals aangedrongen of iemand met bevoegdheid om dit snel af te handelen mij te bellen of door verbonden te worden - respons call center is dat dit niet kan u moet wachten!!

20 juli 2018 - Overdag niets gehoord dus bel Samsung zelf om 15:50 omdat ik niet ben teruggebeld door Samsung - geld komt binnen 2 weken ?? Dus ik moet 2x 1199 euro betalen voor een wasmachine en dan 2 weken wachten om mijn eerste 1199 euro terug gestort te krijgen ?? We komen er niet uit en wederom gevraagd of ik iemand kan spreken met bevoegdheid om dit af te handelen - respons call center is dat dit niet kan u moet wachten!!  mij voucher zou ook nog gemaild worden dezelfde avond zodat ik een bestelling kan plaatsen, je raad het al nog niets vernomen geen mail gezien!!!

20 juli 2018 - Ik Samsung om 20:20 en vraag wat ik nu moet doen om mijn wasmachine te krijgen - antwoord u wordt teruggebeld door de desbetreffende afdeling (back office shop) maar dat wordt op z'n vroegst maandag, call center medewerker hang gewoon op!!. Boos, teleurgesteld, moedeloos, radeloos het weekend ingegaan zonder antwoord van samsung wanneer ik mijn wasmachine kan verwachten.

23 juli 2018 - Ik bel het call center om te vragen of ik contact kan krijgen met de back office om dit asap af te handelen en doe voor de 4de keer mijn verhaal wat er vanaf woensdag is gebeurd. En tot mijn verbazing wordt er aangegeven dat het verhaal rondom de koerier niet door is gezet naar de backoffice - dit wordt nu doorgegeven en wordt mij ook geadviseerd om zelf een mail te versturen naar de backoffice (bij deze).

Nick Moderator
Moderator

Dankje! Ik ga er voor je achteraan, dus dan hoor je vandaag nog van mij of ik verder iets vernomen heb.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Apprentice

Wacht al sinds 3de week juli op mijn geld a 1200euro voor een wasmachine die nooit geleverd is. Heb wel een tweede bestelling moeten plaatsen dus 2x bedrag uitgegeven!!!!! maar 1 x wasmachine ontvangen.

Wasmachine is wel perfect dus daar niets mis mee maar klanten service Samsung is echt *&%&^&#@#@!

Heb meer dan 20 keer gebeld en krijg steeds te horen dat Samsung er meer bezig is.

Mag ik vragen waarnmee? Er wordt niet gereageerd  op  bellen of mailen en niemand van Samsung neemt het fatsoen om contact met mij op te nemen en dit op te lossen.

WIE O WIE BIJ SAMSUNG KAN DIT OPLOSSEN???? BESTELLEN EN BETALEN GAAT SNEL MAAR TERUGSTORTEN IS EENN RAMP!!

Als iemand van Samsung dit leest en denkt klant gericht te zijn en enige vorm van service aan klanten te bieden dan verwacht ik dat iemand contact opneemt.

Black Belt 

Goeiemiddag @mea! Ik zou me net in je situatie verdiepen maar zag in je dossier dat men hier intern echt druk mee bezig is. De mensen/afdeling die ik hierop wilde aanspreken zijn op de hoogte, er wordt zsm contact met je opgenomen maar voel je uiteraard vrij om mij af en toe aan te porren voor een status update.

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
Apprentice

Ik waardeer dat je hierop antwoord maar ik krijg maar niet iemand te spreken die mij kan vertellen wanneer ik mijn geld terug krijg. Waarom krijg ik niemand te spreken hierover?

Apprentice

@JoeriS  schreef:

Goeiemiddag @mea! Ik zou me net in je situatie verdiepen maar zag in je dossier dat men hier intern echt druk mee bezig is. De mensen/afdeling die ik hierop wilde aanspreken zijn op de hoogte, er wordt zsm contact met je opgenomen maar voel je uiteraard vrij om mij af en toe aan te porren voor een status update.

Ik waardeer dat je hierop antwoord maar ik krijg maar niet iemand te spreken die mij kan vertellen wanneer ik mijn geld terug krijg. Waarom krijg ik niemand te spreken hierover?

Black Belt 

Dit is uiteindelijk wel de bedoeling natuurlijk! Je situatie is is bekend bij de juiste mensen waardoor er vanuit de afdeling spoedig contact met je opgenomen zal worden. Degene die je dan te spreken krijgt zal je ook meer kunnen vertellen dan ik.

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits