Support

Open search

Geld terug actie wasautomaat

OPGELOST
First Poster

Hoe krijg ik 200,00 terug van de actie van een WW8BM6420BW/EN?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Geen dank hopelijk lukt het anders even een familielid/vrienden vragen voor hulp.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
11 ANTWOORDEN 11
Superuser II
Superuser II
Door op de link te klikken en te registreren: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=PPGQ9PSVNZ26W
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Hallo, ik wil het formulier invullen, blijkt mijn postcode niet te kloppen! Hoe kom ik verder? Want hij klopt natuurlijk wel!!!!

Black Belt 

Goeiemiddag @cora6, wil je graag aan een Nederlandse of een Belgische cashback promotie meedoen?

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
First Poster

nederlands graag

Superuser II
Superuser II
Bel anders de helpdesk even: https://www.samsung.com/nl/info/contactus/

TELEFONISCH CONTACT
088-9090100
Die kunnen het samen met je invullen als het goed is.
---------
Samsung Galaxy S10+

Highlighted
First Poster

Ben ik weer, m'n postcode is eindelijk geaccepteerd, nu moet ik 2 dingen uploaden, geen idee hoe ik dat doe!

Ik heb de wasautomaat in de winkel gekocht en de bon ligt hier voor m'n neus, dus er staat niets op m'n computer!

Hoe ga ik dat doen dan?

Superuser II
Superuser II
een duidelijke foto ervan maken of inscannen.. Als je een foto maakt zorg dat alles info er goed scherp op staat.
---------
Samsung Galaxy S10+

First Poster

Dat ga ik proberen, dank je wel.

Superuser II
Superuser II
Geen dank hopelijk lukt het anders even een familielid/vrienden vragen voor hulp.
---------
Samsung Galaxy S10+