Support

Open search

Cashback actie WW80M642OPW

First Poster

Bij deze een reactie op de cashback actie Samsung.

Ik heb op 26 November 2018 een wasautomaat type WW80M642OPW aangeschaft.

Bij deze aanschaf hadden wij recht op €200,00 Cashback

Ik heb alle gegevens ingevuld en doorgegeven wat Samsung nodig had.

De Gegevens waren juis daar heb ik bericht van gehad van Samsung en het bedrag zou ongeveer 6 weken later op de rekening overgemaakt worden zoals doorgeven.

Echter nu is het 11 Februari 2019 en het enigste wat ik tot nu toe heb gekregen zijn een aantal E-mails  met de medeling:

Dag ....,

Bedankt voor je deelname aan onze Samsung QuickDrive Black Friday promotie.

Je hebt deelgenomen aan onze succesvolle Samsung QuickDrive Black Friday promotie, waarbij je tot 350 euro retour krijgt. Na deze aankoop heb je alle benodigde documenten toegestuurd om het retourbedrag te ontvangen.

Door het overweldigende succes van deze promotie gaat het ons niet lukken om het retourbedrag binnen de termijn van 6 weken aan je uit te betalen. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan.

Je ontvangt naar verwachting in week 9 (de week van 25 februari t/m 3 maart 2019) het retourbedrag op het door jou opgegeven rekeningnummer. Wij sturen een bericht zodra wij het geld naar je overmaken.

Voor nu wensen wij je alvast veel plezier met je nieuwe Samsung QuickDrive!

Met vriendelijke groeten, 

Ik vind  dit uitermate teleurstellend om zo aan het lijntje gehouden te worden!!, Kan mij niet voorstellen dat het zoveel moeite kost om een bedrag over te maken op een rekening na goedkeuring. Heb wel aan meer van zulk soort actie's meegedaan van andere merken maar daar waren nooit problemen mee!!. Altijd keurig op tijd betaald door die merken.

Ik vind dat je als Samsung zo niet met klanten om moet gaan, want de volgende keer zal ik dus op deze manier geen artikelen van Samsung meer aanschaffen.

Daarbij komt aan zulke actie's heb ik als koper helemaal niks aan, als je maanden op het geld moet wachten wat beloofd wordt en dat met 6 weken zou zijn geregeld!!. Om allen maar om de paar weken een standaard E-mail te sturen met de mededeling zoals hierboven  aangegeven is welerg makkelijk en rekbaar.

Zo kan het nog wel een halfjaar duren voordat het bedrag overgemaakt wordt, of helemaal nooit!!.

4 ANTWOORDEN 4
Superuser II
Superuser II
Tja als je het zo gaat bekijken allemaal dan koop je volgende keer gewoon een wasmachine zonder cashback? Ja het duurt wat langer inderdaad maar wees blij dat ze tenminste dit soort acties hebben er zijn genoeg merken die dat nooit hebben!
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Het gaat erom dat er de eerste keer wat gemaild wordt, en vervolgens elke keer een mail gestuurd wordt met helaas....

Dan kan er beter gecommuniceerd worden en van te voren gezegd worden dat het maanden duurt, want dan is zoiets duidelijk.Er zijn inderdaad genoeg merken die het niet doen zo'n actie maar ook genoeg merken wel en daar is het wel binnen zes weken geregeld. Daarbij kunnen met zón actie meteen in de winkel de korting geven wel net zo gemakkelijk en niet al die rompslomp!.

Highlighted
Superuser II
Superuser II
Als je die korting meteen wilt moet je in de Samsung shop bestellen. Je hebt ook gelijk het duurt ook maanden en intern zijn ze hier ook op de hoogte van. Je word in ieder geval op de hoogte gehouden en ik hoop dat je het snel hebt.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

zie ook mijn post van vandaag iin deze rubriek, heb hetzelfde probleem. Ik wacht nog even af of er reactie van samsung komt, anders ga ik richting consumentenbond ed.

Top Posters