Support

Open search

Cashback actie Samsung Quickdrive black friday

Apprentice

Cashback wordt telkens uitgesteld, inmiddels al 2 keer uitgesteld en na verloop laatste datum nog steeds niet ontvangen.

eerste geval zou ik eerste week januari terugkrijgen, toen een nette mail gehad dat de actie uitgesteld was en ik in week 4 het geld zou krijgen gestort.

daarna wederom een mail dat ik het in week 6 zou krijgen maar tot op heden nog steeds niets ontvangen.

registratienummer: 2477837

mvg Mike

5 ANTWOORDEN 5
New Member

Hier hetzelfde probleem....

Net een mail ontvangen dat het week 9 wordt.

Dit is echt te zot voor woorden.

Omdat er teveel is verkocht kunnen ze het geld niet overmaken.

Volgende keer maar vragen of de consument ook 3 maand later mag betalen omdat het even niet lukt!

Als je je beloftes niet na kunt komen moeten er niet van deze acties gestart worden.

Apprentice

Zojuist ook een mail gehad dat het week 9 wordt, dus inmiddels al 3 keer uitgesteld!

First Poster
Hier hetzelfde probleem. Heb inmiddels ook al 2x gebeld om een officiele klacht in te dienen. Hier wordt ook geen gehoor aan gegeven en nu via messenger een klacht, sta ik inmiddels 22 minuten in de wacht. Hoe kun je je klanten aan het lijntje houden???
Ik had nog nooit eerder samsung gehad maar op deze manier hoef ik ook zeker niet weer
First Poster

Hier hetzelfde probleem!

Je kunt nergens terecht, ook via Messenger krijg ik geen gehoor! Genoodzaakt om mede-gedupeerden te zoeken via deze Community!

Ik heb er geen vertrouwen meer in dat dit goed komt.

Wat een slechte reclame voor Samsung.

Als dit nog langer duurt stap ik naar KASSA.

First Poster

Hier hetzelfde probleem!

Je kunt nergens terecht, ook via Messenger krijg ik geen gehoor! Genoodzaakt om mede-gedupeerden te zoeken via deze Community!

Ik heb er geen vertrouwen meer in dat dit goed komt.

Wat een slechte reclame voor Samsung.

Als dit nog langer duurt stap ik naar KASSA.