Support

Open search

vocht gedetecteerd bij oplaadpunt

New Member

Kevin 

Help mij alstublieft ik heb een Samsung a8 en ik heb hem perongluk me telefoon in het water laten vallen en me telefoon is leeg maar hij geeft steeds de melding dat er vocht in de USB aansluiting zit.

Hoe kan ik dit oplossen?

First Poster

Helaas ik heb ook het zelfde probleem. Na jaren samsung te gebruiken helaas volgende keer een andere merk de beter doet dan samsung. Want im heb altijd met dit merk probleem en ik bn er klaar mee.

First Poster

Wat bij mij goed werkte,was de telefoon opnieuw opstarten en op het moment dat het beeld zwart wordt de lader aansluiten.

Dan gewoon helemaal oplaten starten en het probleem was weg.

First Poster

bedankt voor deze tip werkt ook met samsung s8

First Poster

ik kan me via de site niet aanmelden voor het 1 uur systeem.

mijn note doet precies het zelfde,

geen water gezien en toch vocht laad niet meer op is nu leeg kan er niks meer mee.

toestel geeft deze fout al een tijdje aan en dacht dat het kwam door het extreme heten weer.

ik ga zo naar de stad en hoop dat ze het repareren, ben ondernemer en kan niet zonder mijn mobiel.

ben benieuwd of samsung een maatregel gaat nemen anders gaat dit een staartje krijgen,ben er namelijk echt ziek van telefoon van 900 euro en niet eens op orde hebben.

mn laatste samsung, stap wel over naar een iphone.

een opmerking telefoon hebben ze niet op orde

site hebben ze niet op orde

communicatie hebben ze niet op orde

dus waarom zullen we nog voor samsung kiezen ?

First Poster

Ik heb onlangs hetzelfde probleem, ik heb de Samsung Galaxy A5 2017. Een week terug had ik de recente software update geïnstalleerd en nu doet dit probleem de afgelopen paar dagen zich voor. Ik had gedaan wat er als oplossing werd geaccepteerd maar werkt niet voor mij als mijn telefoon volledig opgeladen is doet het zicht telkens opnieuw weer voor.

BruceH Moderator
Moderator

@JensVH1991, heb je dit al geprobeerd?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

En wat heeft het je gekost? 

First Poster

Vreemd dat het bij mij alleen bij het opladen in de auto gebeurde.
Ik dacht dus echt aan vocht in de oplader, niet eens aan het snoer, of wat dan ook.

Eerst heb ik nog een andere auto-oplader gekocht een snellader van Samsung.
Dat gaf echter hetzelfde probleem.

Een herstart naar veilige modus en dan opnieuw opstarten met mijn Samsung Galaxy A5 2017, zoals eerder omschreven lijkt het probleem op te lossen.

Nogmaals ik had het probleem niet bij opladen in huis op de reguliere snellader van Samsung.

Dank voor de tip

Apprentice

Wat ook kan helpen: Ga via instellingen naar apps. Selecteer via de drue puntjes rechtsboven dat de systeemapps worden weergegeven. Scroll naar usbsettings. Onder opslag kun je daar de cache legen en gegevens wissen. Dat kan de melding weg halen, waardoor je direct weer gewoon kunt opladen. 

Top Posters