Support

Open search

vocht gedetecteerd bij oplaadpunt

NadiaS Moderator
Moderator

Welke telefoon heb je, mercvrivs?

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
Observer

Ik had had een docking station van Samsung. Zodra ik de telefoon in het dockingstation stak kwam de melding , de telefoon los erin steken: geen probleem.

Ik heb simpelweg het docking station even onder kraan gehouden, 30 seconden laten drogen en probleem is opgelost.

New Member

werkte ook voor mijn S8! bedankt voor de tip

New Member

Na een hele korte duik in ondiep water met mijn S10  telefoon probeerde ik later mijn toestel op te laden. Waarna er een heel hard zoemend alarm afging, en daarna mijn telefoon steeds wilde opstarten maar dit na tonen Samsung logo weer uitging. Ook kwam er iets over vocht in USB poort. Mijn vraag is hoe dit kan omdat het toestel toch onderwater moet kunnen? Moet ik mijn telefoon nu ter reparatie aanbieden omdat deze melding mogelijk weer zal gebeuren bij water aanraking. 

BruceH Moderator
Moderator

Hi @zuimic,

Dit is uit voorzorg. Je kunt proberen de USB-poort schoon te maken en te drogen. Zodra hij droog is, zou je weer moeten kunnen opladen en het toestel weer kunnen gebruiken.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters