Support

Open search

veilige map/foto's verdwenen

Highlighted
OPGELOST
New Member

Hoi Samsung community,

Ik heb de S7 edge, en ik had laatst een paar foto's en video's

naar de veilige map verplaats, maar toen ik in de veilige map

ging kijken zag ik helemaal niks. De map was helemaal leeg.

Ik kon ook de foto en video niet meer terug vinden. Ik heb ook

al in mijn bestanden gekeken. Ook heb ik geen back-up gemaakt.

Zou het erg fijn vinden als ik hiervoor een oplossing kan krijgen.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi Ilham,

Als je de foto's en video's ook niet via Mijn Bestanden (zowel binnen als buiten de veilige map?) tegenkomt en je hebt geen back-up gemaakt, dan ben ik bang dat er niet veel aan te doen is. Je kan kijken of er nog een automatische back-up is gemaakt met de app Foto's van Google (standaard op je telefoon geïnstalleerd) maar als dat ook niet het geval is zie ik het somber in...

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
2 ANTWOORDEN 2
Superuser II
Superuser II

Hoi Ilham,

Als je de foto's en video's ook niet via Mijn Bestanden (zowel binnen als buiten de veilige map?) tegenkomt en je hebt geen back-up gemaakt, dan ben ik bang dat er niet veel aan te doen is. Je kan kijken of er nog een automatische back-up is gemaakt met de app Foto's van Google (standaard op je telefoon geïnstalleerd) maar als dat ook niet het geval is zie ik het somber in...

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
New Member
Hoi Kevin,

Dankjewel voor je antwoord gelukkig waren het niet veel foto's en video's.
Top Posters