Support

Open search

software update 1 juli samsung A40

OPGELOST
First Poster

Hallo,

Mijn samsung A40 SM-A405FN/DS serienummer R58M40PGRZN meldt dat software up to date is (laatste update beveilingspatch 1 mei) terwijl de A40 toestellen van mijn dochter en vrouw wel de update van 1 juli hebben geinstalleerd. (serienummers: R58M56H1TYX en R58M504Y9FP) Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Highlighted
Superuser II
Superuser II
Probeer hem eens aan een pc met Smart Switch erop aan te sluiten. Misschien kan je vandaar wel een update doen. Anders even langs een service punt als dat mogelijk is dan kunnen ze ook de laatste software erop zetten.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
3 ANTWOORDEN 3
Highlighted
Superuser II
Superuser II
Probeer hem eens aan een pc met Smart Switch erop aan te sluiten. Misschien kan je vandaar wel een update doen. Anders even langs een service punt als dat mogelijk is dan kunnen ze ook de laatste software erop zetten.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster
Helaas, ook via smart switch geen update. Had het al geprobeerd. Servicepunten in het Oosten van NL nog niet voorhanden
BruceH Moderator
Moderator

Je kunt ook gebruik maken van onze Ophaalservice, dan komen we het toestel bij je thuis of op werk ophalen! 

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters