Support

Open search

screen time out

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Via instellingen > display > time out scherm wil ik de tijd aanpassen waarna mijn samsung galaxy tab 4 time out gaat. Er is geen optie om de time out geheel out te schakelen. Ik selecteer 10 minuten, maar toch gaat mijn tablet na twee minuten op time out.

Hoe kan dit opgeloat worden?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
First Poster

Eindelijk gevonden wat het is. Het speelt zich alleen af bij games.

Onlangs heb ik via kickstarter een rubics cube gekocht die verbinding maakt met je tabet, je speelt dus een game waarbij je het scherm enige tijd niet aanraakt. (Gocube voor de liefhebbers)

Als je via een samsung een game opstart, komt er onder in de balk een logo waarmee je in het Game Tool menu komt, onder Geavandeerde gamefuncties hjeb je de optie van 'automatische schermbeveiliging'. Zet deze uit en het scherm gaat niet uit zichzelf locken.

Ik vindt het nog steeds een rare functie en waarom is het zover weggestopt. Het is toch praktischer en overzichtelijker om screentime e.d. via één scherm te regelen: het display menu onder instellingen.

2 ANTWOORDEN 2
Nick Moderator
Moderator

Misschien een vreemde vraag, maar waarom wil je dat het scherm aanblijft? Wanneer je iets doet, bijvoorbeeld een video kijken, dan blijft het scherm toch wel aanstaan. Een tablet zal aardig snel leeglopen als je continu het scherm aan laat staan.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Eindelijk gevonden wat het is. Het speelt zich alleen af bij games.

Onlangs heb ik via kickstarter een rubics cube gekocht die verbinding maakt met je tabet, je speelt dus een game waarbij je het scherm enige tijd niet aanraakt. (Gocube voor de liefhebbers)

Als je via een samsung een game opstart, komt er onder in de balk een logo waarmee je in het Game Tool menu komt, onder Geavandeerde gamefuncties hjeb je de optie van 'automatische schermbeveiliging'. Zet deze uit en het scherm gaat niet uit zichzelf locken.

Ik vindt het nog steeds een rare functie en waarom is het zover weggestopt. Het is toch praktischer en overzichtelijker om screentime e.d. via één scherm te regelen: het display menu onder instellingen.

Top Posters