Support

Open search

scherm kanteld niet

Apprentice

ik heb  een samsung galaxy J4+ , sinds kort kanteld mijn scherm niet meer, misschien in de instellingen veranderd . Wat ik nu gedaan hebt is : instellingen/display/startscherm/draaien naar ligstand aangezet en het scherm blijft staan ook als ik het scherm draai , Wat doe ik verkeerd ???

3 ANTWOORDEN 3
Superuser II
Superuser II

Hoi @32avonavo101,

Misschien een rare vraag van me, maar als je twee keer naar beneden veegt vanaf je notificatiebalk, staat daar "automatisch draaien" wel aan?

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice

Bedankt voor de reactie maar ik kan vanaf het startscherm waar maar een paar apps opstaan maar 1 x vegen  en dan krijg ik een zwart scherm met nogal wat andere apps geen apss met draaien als ik een tweede keer veeg gebeurd er niks, ALLEEN op de manier zoals ik in mijn eerste melding aan gaf  startscherm 1 x vegen instellingen enz enz en daar kan ik ligend of staand aan of uit schakelen ,heb wel tips gekregen / bij het opstarten de volume knop - inblijven indruken tot hij is opgestart dan uit doen en weer normaal aandoen of alles terug zetten in fabrieks stand , ja allemaal leuk maar als mijn toestel dan niks meer doet zit ik met de gebakken peren de handleiding is zo summier daar staat niks over mijn probleem

Apprentice

Hier een oplosbericht van 32avonavo101 , heb het probleem van het niet kantelen van het scherm opgelost . Ga naar instellingen/display/startscherm /draaien naar ligstand aanzetten , dan ga je terug naar het startscherm  dan zet je jou wijsvinger linksboven  op het startscherm en glij je met je wijsvinger nog steeds startscherm aanrakend naar links onder dan zie je boven in het startscherm een klein wit schermpje openen met  icoontjes  op 1 van die icoontjes staat een langhoekig scherm  met 2 halfronde pijltjes erom heen ,dit icoontje raak je aan totdat je ziet dat het icoontje reageerd (aanraken en loslaten) , toestel uitzetten en weer aanzetten en alles werkt weer , als je het weet is het makkelijk maar dat is met alles succes voor de andere android 8.1 gebruikers

Top Posters