Support

Open search

noise cancellation

Highlighted
OPGELOST
First Poster

ik zou zoooooooo gelukkig worden als Samsung een noise cancellation inbouwd in mijn nieuwe Note 8.

Lijkt me heerlijk in het vliegtuig of rumoerige omgeving.

De Bose comfort met noise cancellation is best prijzig en de nieuwe AKG oordoppen zijn al voortreffelijk..

Er zitten microfoons op... er zitten audio chips in..... te veel gevraagd? of onmogelijk?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Nick Moderator
Moderator

Gaaf dat je zo'n fan bent van de Note8 en de AKG oortjes. Wij kunnen alleen niet zomaar 'Noise Cancellation' inbouwen. Het principe van noise cancellation is dat het geluid van buitenaf door ingebouwde microfoons wordt 'opgepikt', daarna wordt er een 'anti-geluid' jouw oor ingestuurd zodat jij het niet of minder goed hoort. 

Het komt er dus op neer dat zoiets hardwarematig aan de oortjes of koptelefoon toegevoegd moet worden. Wij kunnen het dus niet zomaar toevoegen aan de Note8 (aangezien de mobiel hier niets mee te maken heeft) en de AKG oordopjes zouden dan een upgrade moeten krijgen. Wie weet dat het laatste ooit gebeurt, maar hier is nog niets over bekend. 

Wij hebben trouwens wel noise cancelling headphones en earplugs, dit zijn de Level U Pro en Level On. Dus als je interesse hebt kun je hier altijd nog even naar kijken. Verder zijn er natuurlijk meer opties, de Bose Comfort headphones zijn niet de enige optie; en zeker wel een prijzige optie. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
3 ANTWOORDEN 3
Nick Moderator
Moderator

Gaaf dat je zo'n fan bent van de Note8 en de AKG oortjes. Wij kunnen alleen niet zomaar 'Noise Cancellation' inbouwen. Het principe van noise cancellation is dat het geluid van buitenaf door ingebouwde microfoons wordt 'opgepikt', daarna wordt er een 'anti-geluid' jouw oor ingestuurd zodat jij het niet of minder goed hoort. 

Het komt er dus op neer dat zoiets hardwarematig aan de oortjes of koptelefoon toegevoegd moet worden. Wij kunnen het dus niet zomaar toevoegen aan de Note8 (aangezien de mobiel hier niets mee te maken heeft) en de AKG oordopjes zouden dan een upgrade moeten krijgen. Wie weet dat het laatste ooit gebeurt, maar hier is nog niets over bekend. 

Wij hebben trouwens wel noise cancelling headphones en earplugs, dit zijn de Level U Pro en Level On. Dus als je interesse hebt kun je hier altijd nog even naar kijken. Verder zijn er natuurlijk meer opties, de Bose Comfort headphones zijn niet de enige optie; en zeker wel een prijzige optie. 

---------
Signature-Note10
First Poster

toch erg bedankt voor het antwoord Nick!

mijn gedachtengang om via de ingebouwde mic's van de Note 8 antigeluid " mee te sturen" met het audiosignaal was dus te simplistisch :-)

maar.. doet niets af aan de Note 8 hoor.. nog nooit van mn leven zo'n fantastisch toestel gehad.. werkelijk fabelachtig goed.

Cees

Nick Moderator
Moderator

Theoretisch gezien is het inderdaad een microfoon, maar één die niet voor het principe gemaakt is van Active Noise Cancellation. Desalniettemin vind ik het fijn dat je zo blij bent met jouw Note8, dat is het belangrijkst! 

---------
Signature-Note10
Top Posters