Support

Open search

hoe krijg ik in contacten een foto van die persoon en een ringtone.ik heb een S7 edge

OPGELOST
First Poster

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Hoi Buffys,

Open de Contacten app (dus niet de Telefoonapp). Ga naar een contact die je wilt bewerken en kies voor Bewerken. Als je op camera-icoontje drukt kun je een foto selecteren en als je onderaan op Meer weergeven drukt kun je kiezen voor Beltoon en Berichttoon waar je respectievelijk een aparte ringtoon en apart notificatiegeluid kunt instellen.

Laat je weten of het gelukt is?
--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
4 ANTWOORDEN 4
Superuser II
Superuser II
Hoi Buffys,

Open de Contacten app (dus niet de Telefoonapp). Ga naar een contact die je wilt bewerken en kies voor Bewerken. Als je op camera-icoontje drukt kun je een foto selecteren en als je onderaan op Meer weergeven drukt kun je kiezen voor Beltoon en Berichttoon waar je respectievelijk een aparte ringtoon en apart notificatiegeluid kunt instellen.

Laat je weten of het gelukt is?
--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Kan U mij vertellen hoe het gaat op s8+ want vroeger ging dat zo maar sinds update niet hoe nu

First Poster

Werkt op S8+ dus niet meer sinds update hoe nu ?

BruceH Moderator
Moderator

@RobHarmke,  via Contacten -> Kies het contact -> Tik op het camera icoon. Als je op bewerken tikt kun je onderin de beltoon aanpassen.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters