Support

Open search

hoe dqa app uit een galaxy J3 verwijderen ?

First Poster

Hallo, ik krijg steeds de melding DQA stopt

Hoe kan ik die app van m'n telefoon verwijderen

En heeft nog iemand anders ook dat probleem ?

dank bij voorbaat

Toestel SM-J330F

3 ANTWOORDEN 3
Highlighted
Superuser II
Superuser II

Hoi @vela,

De DQA (Device Quality Agent) is een belangrijk systeemonderdeel en nodig voor een stabiele WiFi verbinding. De "app" kun je dus niet verwijderen.

Ik raad je daarom aan via Instellingen >> Apps >> rechtsboven de drie puntjes "systeem-apps weergeven" aan te zetten en in de lijst die verschijnt "DQA" op te zoeken. Tik op DQA, vervolgens op "Gedwongen Stoppen". Tik vervolgens op Opslag >> Cache legen. Start ten slotte je telefoon opnieuw op.

Heb je nu nog problemen met een crashende DQA?

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Dank U voor het antwooed, maar die handelingen helpen maar tijdelijk, de melding dqa is gestopt komt steeds weer terug.

En als DQA stop zich voordoet werken toegandsa app naar de banken toe ook niet. Zoals itsme en app voor keytrade bank.

Bovendien heb ik volgende foutmelding : "Samsung account - Log opnieuw in om services veilig te blijven gebruiken"

Na invullen van ww krijg ik foutmelding wordt er ingelogd maar daarna krijg ik fout code "niet verwerkt"

vriendelijke groeten

First Poster

Zit hier met hetzelfde probleem. Krijg ook voortdurend de melding dat DQA gestopt is.

Had eerst lange tijd de melding dat de sessie van samsung account verlopen was. Na veel sukkelen uiteindelijk account kunnen verwijderen. Wachtwoord reset gedaan en account op nieuw toegevoegd. Wil backup maken op Samsung Cloud . Moet inloggen en krijg de melding verwerken mislukt. Krijg ook de melding dat ik mij moet inloggen om de services veilig te blijven gebruiken.

Is mijn eerste samsung aankoop maar zal zeker mijn laatste zijn. Nog niets anders dan miserie gehad.

Top Posters