Support

Open search

geluidsuitgang Galaxy S7

Highlighted
New Member

Onder "geluiden en trillen" in het instellingenmenu zit de optie "Afzonderlijk app-geluid". De omschrijving is:

"Speel mediageluid van één app af op een audioapparaat, los van het primaire audio-uitvoerapparaat van uw telefoon."

Ik wil het geluid beluisteren dat via de externe microfoon wordt opgenomen. Ik heb voor de app Camera als secundair audio-uitvoerapparaat bluetooth gekozen.

Ik sluit de externe microfoon aan via de 3,5mm jack onderaan de telefoon. Het geluid wordt door de telefoon opgenomen.

Ik heb een bluetooth headset gepaird aan de telefoon. De headset werkt zolang niets op de 3,5mm jack is aangesloten.

Zodra ik de microfoon aansluit, wordt het geluid niet meer via bluetooth verstuurd, ook niet als de app Camera gebruikt wordt.

Hoe krijg ik het geluid van de externe microfoon te horen tijdens opname?

1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II
Dus jij bedoeld als jij aan het filmen bent wil je het geluid meteen te horen krijgen via je bluetooth headset? Dat gaat niet volgens mij. Het is alleen bedoeld voor afspelen van bepaalde media. Zo kan je dus kiezen dat bijvoorbeeld je mediaplayer altijd via bluetooth gaat ofzo.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters