Support

Open search

batterij Note 8 sneller leeg

OPGELOST
Navigator

Sinds gisteren is het mij opgevallen dat de batterij van mijn Note 8 sneller leeg loopt. Normaal gesproken staat het niveau van de batterij 's avonds rond 23:00 nog rond de 60% maar sinds gisteren heb ik aan het eind van mijn werkdag (rond 17:00/17:30) nog maar krap 40%. Kan dit met de laatste update te maken hebben? Ik gebruik geen social media op mijn telefoon, dus mijn scherm staat vaker uit dan aan.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Highlighted
Superuser II
Superuser II
Ja dan gaat het sneller.. Omdat die constant probeert een beter bereik te krijgen.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
4 ANTWOORDEN 4
Superuser II
Superuser II
Kan met van alles te maken hebben. Kijk eens bij je batterijverbruik aan het einde van de dag.
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Navigator

Ik heb nu nog 84% (vanaf 7:15) dus weer gewoon de normale waarde. Gisteren en eersgisteren was ik op een locatie aan het werk waar het bereik ook iets minder is, kan dat de oorzaak zijn? Vanavond ben ik daar ook weer aan het werk, dus dan zal ik dat eens in de gaten houden.

Highlighted
Superuser II
Superuser II
Ja dan gaat het sneller.. Omdat die constant probeert een beter bereik te krijgen.
---------
Samsung Galaxy S10+

Navigator

Dat zal het ongetwijfeld zijn. Ik heb nu nog 70% batterij over vanaf vanmorgen 7:15. Niets aan de hand dus 

Top Posters