Support

Open search

Zijn er ook voordelen aan PIE? Zo ja, welke? Wie weet oplossingen voor onderstaande?

Highlighted
Apprentice

Sinds de update van afgelopen week, zijn veel instellingen veranderd. Telkens na een update moest ik al instellingen terug zetten, maa nu zijn sommige instellingen veranderd of verplaatst.

* Ik heb een speciale app moeten downloaden om mijn klok weer rechts te krijgen op de statusbalk. De app was trouwens ook nog eens lastig te intaleren via een VPN in America met weer een andere app.
Op internet ben ik steeds aan het zoeken naar oplossingen voor meerdere veranderingen. Daar kom ik er achter dat veel mensen zich hier enorm aan ergeren.
*  In developer options kon ik mijn USB kabel op alleen opladen zetten, dat kan nog wel volgens de instellingen, maar hij blijft contact maken met mijn pc. Dat wil ik niet! Alleen opladen. Telefoon aan en uit werkt niet om dit blijvend te maken. Hetzelfde geldt voor absolute volume instelling.
* Ik moet nu steeds mijn scherm aantikken om mijn klok te zien 's nachts, eerst kon ik gewoon kijken hoe laat het was zonder aantikken. Hoe krijg ik dit weer zoals ik het had zonder tikken? Niemand op internet kan helpen.
* De icoontjes instelling die ik nu heb wil ik eigenlijk niet, maar mijn oude zijn weg.
Ik heb me tot nu toe alleen maar geërgerd aan de wijzigingen en geen enkel voordeel ontdekt. Wie kan mij iets positiefs noemen van de huidige updates.

1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II
https://www.androidplanet.nl/android-versies/android-9-0-pie/

Always on display:

Instellingen > vergrendelscherm > Always on display > Weergavestand > Altijd weergeven.
App voor klok verplaatsen kon makkelijker door good lock te installeren en Quickstar

Icoontjes? Instellingen > Achtergronden en Thema's
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters