Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Vreemd geluid bij ontgrendelen Galaxy S8

(Onderwerp aangemaakt op: 07-03-2019 09:43 PM)
10813 Weergaven
DragonAxew
Apprentice
Opties

Beste allemaal,

 

Sinds kort is het steeds dat ik bij het ontgrendelen van m'n telefoon ik een vreemd geluid hoor. En dat terwijl het ontgrendelingsgeluid (wat overigens ook heel anders klinkt) gewoon uitstaat.

 

Nu zal het een bug kunnen zijn van de upgrade naar Android Pie, al is het inmiddels al een tijdje geleden sinds die update is geïnstalleerd op dit toestel...

 

Opnieuw opstarten al geprobeerd. Blijft het even weg, en vervolgens komt het weer terug. En Meldingen>Recent Verzonden laat ook niks verdachts zien.

 

 

Heeft iemand dit probleem ook? Welke app zal dit geluid veroorzaken? Ik hoor het graag van jullie.

 

Met vriendelijke groet,

DragonAxew

0 Likes

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Vreemd! Heb je misschien NFC aan en een pasje in de buurt die gelezen kan worden door het toestel?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
DragonAxew
Apprentice
Opties

Hallo Nick,

 

Bedankt voor uw antwoord.

 

Ik heb zonet gekeken in de instellingen en inderdaad, NFC stond aan. Ik had geen benul ervan dat deze automatisch aangegaan is blijkbaar tijdens de upgrade naar Android Pie. Ik heb namelijk inderdaad altijd twee pasjes in mijn cover zitten en ik heb NFC normaal uitstaan.

 

Ik ga er vanuit dat het nu opgelost is. Zo niet, dan laat ik dit nog even weten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Vreemd! Heb je misschien NFC aan en een pasje in de buurt die gelezen kan worden door het toestel?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Oplossing
DragonAxew
Apprentice
Opties

Hallo Nick,

 

Bedankt voor uw antwoord.

 

Ik heb zonet gekeken in de instellingen en inderdaad, NFC stond aan. Ik had geen benul ervan dat deze automatisch aangegaan is blijkbaar tijdens de upgrade naar Android Pie. Ik heb namelijk inderdaad altijd twee pasjes in mijn cover zitten en ik heb NFC normaal uitstaan.

 

Ik ga er vanuit dat het nu opgelost is. Zo niet, dan laat ik dit nog even weten.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Alright! Kijk het even aan en laat maar weten als het opgelost is of niet :winking-face: Voor nu een fijne dag!


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
DragonAxew
Apprentice
Opties
Het lijkt er inderdaad op dat het nu gefixt is. Nogmaals bedankt voor de hulp!
12SLP04
First Poster
Opties

Dank voor deze post! Ik had hetzelfde probleem en ook ik had NFC aan staan! Uitgezet en het is voorbij! Dank je wel!