Support

Open search

Verjaardagen in agenda

OPGELOST
First Poster

Beste helpers,

ik heb verjaardagen in mijn contacten staan maar ze komen niet in mij agenda. Bij instellingen van de agenda staat ook alles aangevinkt, ik snap er niks van. Kan iemand mij helpen aub?!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Tim Moderator
Moderator

Top, stuur mij even een privéberichtje met jouw volledige NAWTE-gegevens, de modelcode en een voorkeursdag- en tijd voor de afspraak. Ik zal dan kijken wanneer er plek vrij is

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
5 ANTWOORDEN 5
Tim Moderator
Moderator

@Amir98 staat de hoofdsynchronisatie aan? Schuif daarvoor twee keer van boven naar beneden over het scherm en kijk of 'Sync.' aan staat. Eventueel kan ik een meekijkafspraak voor je inplannen, zodat een expert van afstand de nodige instellingen naloopt voor je. Laat het me weten! 

---------
Signature-Note10
First Poster

Sync staat inderdaad aan, dat zou fijn zijn, laten we een afspraak inplennen

Tim Moderator
Moderator

Top, stuur mij even een privéberichtje met jouw volledige NAWTE-gegevens, de modelcode en een voorkeursdag- en tijd voor de afspraak. Ik zal dan kijken wanneer er plek vrij is

---------
Signature-Note10
New Member

Hoi allemaal, 

Sinds kort zit ik met hetzelfde probleem als Amir. Bij mijn contacten staan verjaardagen, die niet meer in agenda worden weergegeven. Sync staat aan (twee keer naar beneden schuiven) en de agenda "Mijn telefoon -> verjaardagen van contacten" staat aangevinkt.

Wat zou de oplossing kunnen zijn?

Groetjes Bram

Nick Moderator
Moderator

Hi! Kun je even kijken waar de contacten zijn opgeslagen?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Top Posters