Support

Open search

Toestel wissen en of blokkeren terwijl uitgeschakeld

Highlighted
OPGELOST
Explorer

Hoi

Ik zou graag mijn toestel van een afstand willen blokkeren en het liefst wissen aangezien deze verloren is gegaan. Helaas is het toestel uit want er wordt geen verbinding gemaakt dus nu kan ik volgens findmymobile niks wissen pas wanneer er verbonden wordt met een netwerk. Heeft iemand hier een oplossing voor? 

Alvast  bedankt 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi Shelly,

Als het toestel uit staat of geen verbinding heeft met het internet, kun je helaas niets op afstand doen. Een geluk bij een ongelukt; als hij uit staat en ze je pincode of wachtwoord niet hebben, kan diegene die je telefoon nu heeft ook niet bij je gegevens.

Vergeet niet om bij de politie aangifte van diefstal te doen en laat je IMEI nummer opnemen in de aangifte. Zo vergroot je de kans dat je toestel weer ergens opduikt; bijvoorbeeld als iemand langs een servicepunt van Samsung gaat of als de politie een verdachte vindt.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II

Hoi Shelly,

Als het toestel uit staat of geen verbinding heeft met het internet, kun je helaas niets op afstand doen. Een geluk bij een ongelukt; als hij uit staat en ze je pincode of wachtwoord niet hebben, kan diegene die je telefoon nu heeft ook niet bij je gegevens.

Vergeet niet om bij de politie aangifte van diefstal te doen en laat je IMEI nummer opnemen in de aangifte. Zo vergroot je de kans dat je toestel weer ergens opduikt; bijvoorbeeld als iemand langs een servicepunt van Samsung gaat of als de politie een verdachte vindt.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Top Posters