Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Terugblik op het Samsung Sales Event!

(Onderwerp aangemaakt op: 20-03-2017 09:55 AM)
1986 Weergaven
Jaimy
Helping Hand
Opties

Vorige week vond het Samsung Sales Event plaats. Vooral bedoelt voor het informeren van retailers, maar uiteraard waren ook wij aanwezig om ons te vergapen aan alle nieuwe producten! Ook forumgebruikers KevinW, Replicah en Rohit waren uitgenodigd, als dank voor hun activiteit op het forum. Het was een erg geslaagde dag en avond. Omdat we jullie natuurlijk ook willen laten meegenieten van al het moois, hier een kleine impressie van ons bezoek!

 

Het Event vond plaats in De Woonindustrie in Nieuwegein, een goede locatie om alle nieuwe producten te laten zien.

 

1.jpg

 

En welke producten konden we dan aanschouwen? Nou, alles! Magnetrons, koelkasten, stofzuigers, wasmachines, tv’s, soundbars... you name it.

 

Bij elk product stond iemand klaar om een uitgebreide uitleg te geven over de nieuwe technologiëen en ontwikkelingen. Je kon uiteraard ook zelf alles aanraken, bekijken én beleven. We hebben ons bijvoorbeeld prima vermaakt in de Cinema at Home, waar we de Dolby Atmos Soundbar in combinatie met Gear VR konden beleven:

2.jpg

 

Daarnaast maakten we elkaar af op een Formule 1 simulator die soortgelijk is aan de simulator die Max Verstappen gebruikt, uiteraard gebruikmakend van de Samsung Curved monitors:

3.jpg

IMG-20170315-WA0016.jpg

 


Onze eigen moderator Robert belandde daarbij op de tweede plek!

4.jpg

 

De klapper van de dag was uiteraard de nieuwe serie QLED televisies. Wat een waanzinnig beeld zeg! We volgden daar ook een training over, waarbij de 3 pijlers Q Picture, Q Style en Q Smart werden uitgelicht. Je kunt daar op deze pagina nog veel meer over lezen!

 

20170314_201428.png

 

Al met al een geslaagde dag, waarbij we veel geleerd en gezien hebben! Aan de andere moderators en natuurlijk @KevinW, @Rohit en @Replicah de eer om hieronder ook hun ervaringen aan het verhaal toe te voegen :face-with-tears-of-joy:

 

6.jpg


-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
11 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ola,

 

ik vond het superleuk dat ik aanwezig mocht zijn!! Veel mooie apparaten gezien, koelkastje met Tizen scherm en 3 camera's was wel echt tof! Ik weet nu ook hoe ik een Qled moet verkopen hahaha! En het was echt heel gezellig met jullie! Jammer dat de bordjes bij het racespelletje op waren!! Want ik had toch zeker wel 1.20!! Nu maar hopen dat de S8 snel uitkomt met 4K ondersteuning voor VR en de content in 4k offcourse want dat is helaas nu nog niet echt top, geluid van de atmos was wel nice voor zo een soundbar! In ieder geval een dagje wat voor herhaling vatbaar was! Thanks Jaimy & RobertS!!

 

20170315_212259.jpg

Stars-Moderator-signature-800x200-2
RobertS
Troubleshooter
Opties

Ik vond het ontzettend leuk persoonlijk kennis met jullie te maken en van de racebaan gedonderd te worden door @KevinW (nog bedankt he :P) Tof dat jullie allemaal zo enthousiast waren, gaan we zeker vaker doen!


---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
Replicah
Pathfinder
Opties

Erg gezellige avond gehad met Jaimy, RobertS, KevinW en Rohit

Veel leuke nieuwe producten gezien, al was de avond zoals Jaimy al zei meer gericht op de verkoop van apparaten. Het was sowieso al heel erg leuk om elkaar eens te ontmoeten. Grappig om de gezichten te zien achter de vele posts die geplaatst worden!

 

RobertS en Jaimy heette ons van harte welkom, waren super vriendelijk en erg enthousiast. Fijne mensen. 

 

Zeker tot een volgende keer!

 

 

"Leuk hé? Met twee telefoons tegelijk Selfie maken :face-with-stuck-out-tongue-and-winking-eye:"

2323ba6c-3e72-45b5-93b1-54e60c653329.jpg

 

Groetjes,

Replicah.


----------------------------------------------------------------------------
Antwoord gevonden op uw vraag? Markeer het bericht als ✓ opgelost! ಠ◡ಠ
Davey
Helping Hand
Opties

Gaaf om te zien dat onze superfans er ook bij waren!

 

Qled.jpgIk was zeer onder de indruk van de nieuwe robotstofzuiger & de eerste keer dat ik met QLED SmartTv's in aanraking ben gekomen. Wat een beeld. Subliem als je het mij vraagt! Zo een 65 inch nieuwe generatie televisie mag best mijn woonkamer

komen verwelkomen.

 

 

En tot slot wil ik even extra benadrukken dat ik @Tim aardig heb ingemaakt met de race simulatie:IMG-20170315-WA0015.jpg

 

Bam!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________________

“If opportunity doesn't knock, build a door”


---------
Signature-S10
Tim
GrandMaster
Opties

Hi all,

 

Ook ik heb erg genoten van een dag, vol nieuwe en innovatieve producten én lekker eten! 

 

Sales Event.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Voornamelijk vond ik de Cinema at Home een gave spot, waar ik in een soort andere dimensie terecht kwam! Ook kwam ik te weten dat we binnenkort komen met Slim Fry in onze combimagnetrons. Geen frituurvet meer 😁 Ontzettend handig én gezonder! 

 

Wel jammer dat ik onze actieve forumleden heb gemist die dag, maar wel heel gaaf dat jullie zijn geweest, guys 👊

 

Tot slot wil ik even extra benadrukken, dat ik @Davey niet aardig, maar heel hard heb ingemaakt met de race simulatie:

Om eerlijk te zijn, heeft Davey me wel ingemaakt :(Om eerlijk te zijn, heeft Davey me wel ingemaakt 😞

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Al met al, een zeer geslaagde en supertoffe dag om mee te maken!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hahaha, maar wat hadden jullie als tijd dan?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Robotstofzuiger is zo jaren 2000 haha! zijn al zolang ermee bezig maar volgens mij is het echt handig als je een supergroot huis hebt met weinig spulletjes... normale huizen hebben er vrij weinig aan.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hahaha, sorry daarvoor @RobertS :winking-face: Het is echt maar goed dat geen rijbewijs heb.

 

rsz_20170315_174824.jpg

  • Het was een prachtige dag voor een geweldig event. Het was erg leuk jullie in het echt te ontmoeten en natuurlijk de nieuwste producten te zien, voelen, horen, ruiken en ervaren.

De ervaring in de Dolby Atmos Cinema At Home Room was echt grandioos. Door dit systeem wordt een fantastische geluidservaring een stuk toegankelijker​. Ik denk alleen niet dat mijn buren er zo blij mee zullen zijn, dat is echt iets voor een huis met dikkere muren.

 

Laat ik verder maar niks zeggen over mijn prestaties in de racesimulator, behalve dat Robert het ondanks dit gevaar op de weg geweldig deed.

 

Het was superinteressant om naar de uitleg te luisteren, maar bovenal superleuk om jullie te hebben ontmoet.

 

rsz_20170315_194450.jpg

Bedankt voor deze geweldige dag!


kevin-sig
BruceH
Community Manager
Opties

Ook ik heb me goed weten te vermaken op het Sales event! Naast de pizza, die achteraf een "flammkuchen" bleek te zijn, en alle andere lekkere broodjes ook nog tijd gehad om het een en ander te bekijken.

 

Zo heb ik mijn buikspieren getraind in combinatie met de Gear VR,

 

flying.png

 

weet nu niet of ik het zo warm kreeg door de exercise of door de dame die mij ondersteunde. 😳

 

(filmpje laat ik achterwegen) ben ik dik ingemaakt door Robert met de Race sim, maar na een aantal rondjes had ik ongeveer een tijd van 1 minuut 20, niet slecht toch?

 

Verder had ik graag wat meer van onze Hand Held Products gezien, *kuch* S8 *kuch* maar verder heb ik mij prima vermaakt.

 

Jammer dat ik de rest van onze Community leden niet heb gezien in de avond!

 

rsz-846676