Support

Open search

Telefoon laten vallen eerst paars nu zwart scherm

New Member

Ik heb mijn a5 (2017) laten vallen eerst zat er maar een barst in niks anders maar toen kwam er paars spul die het beeldscherm helemaal overnam nu heb ik zwart scherm als ik het zelf kan maken zeg me asjeblieft hoe zo niet kan iemand dan een reperatie winkel dichtbij amertsfoort aanbieden

2 ANTWOORDEN 2
Superuser II
Superuser II

Hoi @lindayousfi,

Ik kan je eigenlijk alleen de reparatieservices van Samsung aanbevelen. Dat zijn de enige reparateurs die kunnen garanderen goede, originele onderdelen te gebruiken. Dit zijn ook de enige die reparatie met behoud van fabrieksgarantie en waterbestendigheid van de toestellen garanderen.

https://www.samsung.com/nl/reparatie/

In Amersfoort zelf zit er geen, de dichtstbijzijnde is de Experience Store op Utecht Centraal. Je kunt natuurlijk ook gebruik maken van de ophaalservice, dan komt een koerier je toestel ophalen en gerepareerd weer terugbrengen.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
NadiaS Moderator
Moderator

Hoi Linda! Oei. Je kunt inderdaad, zoals Kevin aangeeft, je telefoon door ons laten repareren. Ik kan ook kijken of ik iets anders voor je kan betekenen, daarvoor mag je mij een privébericht sturen 😉

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
Top Posters