Support

Open search

Telefoon blokkeert

First Poster

Beste forumleden

Na vermeend verlies van mijn Samsung galaxy S3 heb ik via google "Vind mijn telefoon" deze met een wachtwoord geblokkeerd.

Na het terugvinden heb ik hem gedeblokkeerd en dit lukt, maar na elke 10 minuten blokkeerd hij weer en moet ik dit wachtwoord weer ingeven.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Dummy

3 ANTWOORDEN 3
Superuser I
Superuser I
Als je het niet meer kan herstellen zal je eventueel nog een factory geset kunnen uitvoeren, maar gezien de leeftijd van de telefoon en het feit dat deze waarschijnlijk al jaren geen beveiligingsupdates heeft gehad zou je alsnog aan willen raden om een nieuwe smartphone aan te schaffen.

Zie de handleiding hieronder:

Performing a factory data reset using phone buttons

Turn off Samsung Galaxy S3.
Press and hold down Volume Up + Home + Power buttons at the same time.
Release all buttons when you see SGS3 Logo.
Android system recovery will be loaded then.
Select wipe data/factory reset. (use Volume buttons to go up or down, select with Power button)
Select Yes — delete all user data.
Finally, select reboot system now.

Bron:
https://factory-reset.com/wiki/Galaxy_S3

(Ik ben overigens niet in dienst van Samsung ).
First Poster

Beste sjorsK,

Je aanbevolen fabrieksinstelling heeft geholpende blokkering is weg.Bedankt daarvoor.

Alleen de bluetooth verbinding met mijn auto kan ik niet meer tot stand brengen, de telefoon geeft  alle  bluetooth verbindingen in de buurt maar de suzuki verbinding is daar niet bij ondanks de kabelverbinding.

Heb je misschien enig idee wat de oorzaak hiervan kan zijn?

Dank U

Superuser I
Superuser I
Tof dat ie weer werkt. Meestal is het met een auto een kwestie van unpairen ("vergeten") in beide apparaten en opnieuw pairen. Ik heb zelf geen suzuki anders was ik waarschijnlijk al een tijdje geleden er tegen aan gelopen haha
Top Posters