Support

Open search

Smartlock werkt niet goed

Superuser II
Superuser II
Als ik terugkoppeling krijg zal ik dat hier melden!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
BruceH Moderator
Moderator

Goedemorgen allemaal!

Ik heb dit doorgezet naar onze developers waar wij nauw contact mee hebben. Ik houd jullie op de hoogte van eventuele ontwikkelingen en statusupdates.

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice

Ik heb ontdekt dat er een patroon in zit.

IN de ochtend moet ik mijn telefoon opnieuw opstarten en dan werkt mijn smart lock. Rond 6 uur in de avond stopt de smart lock er mee en doet het ook niet meer na het opstarten. Het lijkt of er in de software een loop zit die op een bepaald tijdstip de smart lock uitzet waarbij hij na een bepaald tijdstip in de ochtend weer opgestart kan worden door het toestel opnieuw op te starten. Hoe bizar is dit.

Apprentice

Bedankt voor deze informatie.

Ik heb hetzelfde onderwerp eens nagelezen op de engelstalige community van Samsung, daar regent het helemaal met dezelfde klachten . Tal van oplossingen worden daar geopperd en ook weer herroepen. Eén ding is duidelijk Samsung en/ of Android hebben hier te doen met een wereldwijde ergernis van gebruikers.

BruceH Moderator
Moderator

Ik wil iedereen die dezelfde issue ondervindt vragen om via Samsung Members een zogeheten foutrapport uit te draaien. 

Open de Samsung Members app -> Kopje ondersteuning -> Feedback verzenden -> Foutrapporten -> Instellingen/Systeem.

Graag de log beginnen met: [Community - Smart lock  (Toestel naam) S8/S9 - Naam klant] 

gevolgd door: - dingen die je al hebt geprobeerd, zoals een reset, of het opnieuw instellen van de Smart Lock. Zo is het voor ons eenvoudiger te achterhalen waar het probleem precies zit. 

Alvast bedankt!

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Superuser II
Superuser II
Gedaan Bruce!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Done!

Apprentice

Verzonden👍

First Poster
Bij mij is hetzelfde probleem ontstaan ná de installatie van Oreo..

Soms als ik Google Maps open en daarin mijn locatie update doet Smartlock het (eventjes) wel goed.
Apprentice

Is het niet zo dat er iets verschrikkelijks mis gaat met de GPS in het algemeen ?

Ik heb diverse apps met Geofencing, een en al drama, nu kom ik van Apple af, mogelijk ben ik verwend, maar wanneer ik simpel weg Google Maps open zit ik volgens de telefoon bij de buren 2 straten verderop..

Gr. Wouter

Top Posters