Support

Open search

Smart view werkt niet meer met s7

First Poster

De Smart Things app heeft op 23 mei wel een update gedaan, maar de problemen zijn pas een week later begonnen. Wat ik wel heb gedaan rond de tijd dat het probleem begon (ik weet het exacte moment niet meer) is de naam en het paswoord van mijn wifinetwerk veranderd. Ik moest dan uiteraard opnieuw verbinding maken met het netwerk, zowel op gsm als op tv, maar dat verliep allemaal probleemloos. Ik heb al geïnformeerd bij mijn internetprovider maar die zeiden dat dit van geen invloed zou mogen zijn zolang hij netjes verbinding blijft maken, wat hij ook doet  dus... het is me een raadsel! 🙁

Tim Moderator
Moderator

@My_beau Heb je een Samsung tv? Zo ja, dan ontvang ik graag de volledige modelcode en huidige firmwareversie. Ik kan dan verder kijken.

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
First Poster

Yep, zie foto hieronder.

En bedankt trouwens, dat jullie me willen helpen! (dat is leer dan ik kan zeggen van de klantendienst per telefoon of messenger, die probeerden me alleen maar een nieuwe gsm aan te smeren 😒)received_845850489135688.jpeg

received_2354520871432718.jpeg

Tim Moderator
Moderator

@My_beau Bedankt voor de info! Ik heb even gekeken en zie dat jouw tv niet up to date is. Er is een nieuwere versie (1260.8) beschikbaar. Je mag deze via USB installeren vanaf onze supportpagina. Laat me weten hoe het daarna gaat!

---------
Signature-Note10
First Poster

HET PROBLEEM IS OPGELOST!!!

DE UPDATE VIA USB IS GELUKT!!! GEDAAN MET OP DA KLEIN SCHERMKE VAN MIJNE GSM TE KIJKEN, LANG LEVE DE VOLLE 49"! (Size does matter 😆)

IK BEN ZO BLIJ!!!!!!

DANKU LIEVE MENSEN, DANKU TIM, DANKUUUUUUUUUU 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😁😀😄😃😀😄😁😃😀😄😊😀😄😊😀☺😄☺😂😀🎉🎉🎉🎊🎊🎉🎊🎊🎉🎊🎈🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎈🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎊🎉🎉🎉🎉🎉🎉Screenshot_20190620-201918_Google.jpg

Tim Moderator
Moderator

@My_beau Whoop Whoop!!! Superfijn om te lezen dat het met de installatie van de nieuwste firmware is opgelost Veel kijkplezier!

---------
Signature-Note10
First Poster

Hey Tim,

Het probleem is terug ;( en dit keer ligt het niet aan de software want die is up to date, zowel op de tv als de gsm.

Ik kan wel huilen... Heb je nog trucjes in je boek om mijn smartview te laten werken? :( :( :(

BruceH Moderator
Moderator

Hi @My_beau,

Is er toevallig een update beschikbaar voor jouw TV of telefoon? Eventueel de TV en telefoon eens resetten.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Nee, heb beide al gecheckt voor updates. Dan maar resetten ☹

BruceH Moderator
Moderator

Laat je weten of het daarna wel weer lukt?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters