Support

Open search

Smart view werkt niet meer met s7

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Ik heb de app smart view al een tijdje op mijn galaxy s7, het werkte altijd goed.samen met mijn samsung smart tv tot 2 dagen geleden.ik heb geen updates of veranderingen gedaan van mijn s7.

de app werkt nog wel met de tab3 van mijn dochter.het ligt waarschijnlijk aan een instelling van mijn s7 dan.

De App herkent wel mijn tv maar geeft dan een foutmelding

De foutmelding is :Connection failed.try againand select Allow on the tv screen. 

Weet iemand wat er fout gaat?

Alvast bedankt 

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
Helping Hand

Klopt het dat je Samsung ook op Facebook hebt benaderd? In dat geval zie ik dat je zelf de oplossing hebt gevonden:

"Instellingen-netwerk -expertinstellingen-mobiele apparatenlijst-
Daarin stond toegang geweigerd voor de s7, deze verwijderd en opnieuw toestemming verleend."

Fijn dat je erachter bent gekomen!

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
Tim Moderator
Moderator

@My_beau Bedankt voor de info! Ik heb even gekeken en zie dat jouw tv niet up to date is. Er is een nieuwere versie (1260.8) beschikbaar. Je mag deze via USB installeren vanaf onze supportpagina. Laat me weten hoe het daarna gaat!

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
27 ANTWOORDEN 27
BruceH Moderator
Moderator

Hi Leonj,

Altijd lastig die issues met meerdere apparaten, maar de foutmelding die krijgt zegt het eigenlijk al: "Try again and select Allow on the tv screen." er verschijnt dus een melding op je TV en op je telefoon om ze als het ware te 'pairen' die je dient te accepteren. Zitten de TV en de S7 wel op hetzelfde WiFi netwerk? 

Als deze niet verschijnt, laat het dan even weten.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

De telefoon zit op hetzelfde netwerk.ik krijg de melding niet op mn tv.het heeft tot 2 dagen geleden wel gewerkt.

Met mn tablet en andere samsung telefoon werkt het wel goed.

Helping Hand

Klopt het dat je Samsung ook op Facebook hebt benaderd? In dat geval zie ik dat je zelf de oplossing hebt gevonden:

"Instellingen-netwerk -expertinstellingen-mobiele apparatenlijst-
Daarin stond toegang geweigerd voor de s7, deze verwijderd en opnieuw toestemming verleend."

Fijn dat je erachter bent gekomen!

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
First Poster

Bij mij werkt Smartview ook ineens niet meer... Heb alles al gecheckt: internet is OK, wifi is OK, wifiverbinding is zelfde tussen gsm en tv dus OK, app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op gsm, andere app geprobeerd op gsm, tv gereset naar fabrieksinstellingen, netwerk op de tv al gereset, niets werkt!

En mijn gsm staat op de lijst van externe apparaten als 'toegestaan', dus dat is het ook niet. Hij weigert gewoon verbinding te maken en geeft steeds de melding op mijn gsm: "Kan Smartview niet inschakelen." 

Kan iemand me helpen??? 🙁

Nick Moderator
Moderator

Kun je het testen via SmartThings?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Wat bedoel je precies?

Ik heb SmartThings ook al doorlopen, de app geüpdatet, de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ik zie niets verkeerd... Ik kan zelfs de tv besturen via SmartThings op de gsm, maar de mirrorfunctie gebruiken, lukt niet

Nick Moderator
Moderator

Ah je gebruikt SmartView vanuit SmartThings, dat is goed. Kun je een screenshot maken en sturen van de melding die je krijgt?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

20190614_002536.jpg

BruceH Moderator
Moderator

Is er in de tussentijd iets verandert aan de opstelling of heeft jouw TV/toestel een update gehad?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters