Support

Open search

Samsung account pakt wachtwoord niet

New Member

Ik had een harde reset gedaan bij de Samsung S5 en nu kom ik niet verder dan Samsung account waarbij ik id en wachtwoord moet invoeren. Heb al hel lang ander wachtwoord dan wat ik had toen ik voor het eerst account aanmaakte en op mobiel wordt er gevraagd naar de gegevens waarmee ik me voor het eerst aanmelde. Dat wachtwoord weet ik zeker niet meer. Wat ik ook probeer het lukt niet om verder te komen. Wie kan mij helpen.

Anouk

8 ANTWOORDEN 8
Superuser II
Superuser II

Hey Anouk,

Wat vervelend dat je niet in je telefoon komt met je Samsungaccount :(

Je kunt proberen het wachtwoord aan te passen door op wachtwoord vergeten op de Samsungsite te klikken bij het inloggen. Als het goed is pakt hij dan het nieuwe wachtwoord. Er wordt namelijk het account waarmee je ingelogd hebt bedoeld, het wachtwoord wordt gecheckt via het internet.

Als het niet goed is, en dat is het helaas af en toe na een abnormale fabrieksreset ( = reset via het herstelmenu in plaats van de instellingen van het toestel), kun je met je aankoopbewijs en identiteitsbewijs langs een servicepunt gaan om de beveiliging eraf te laten halen.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Ik had het al geprobeerd met wachtwoord veranderen, maar dat werkt dus niet. Zo'n Samsungservicepunt zit hier ver vandaan dus daar kan ik ook niet zomaar even komen en ondertussen werkt mobiel niet. Ik dacht dat het juist fijn zou zijn als je een Samsung account hebt, maar ik vind dit echt een nachtmerrie nu. Mobiel is bijna 2 jaar oud en nooit problemen en terug naar fabrieksinstelling werd me aangeraden door iemand van T-mobile. Ik wilde toen Samsung account in en daar werd me gemeld dat ik nieuw wachtwoord moest aanmaken omdat het langer dan 6 maanden geleden was dat ik wachtwoord had veranderd. Dat heb ik dus netjes gedaan en vanaf toen dus de ellende dat ik Samsung account niet in kan op mobiel. Ik kan wel in mijn Samsung account op pc. Er moet toch een mogelijkheid zijn dat ik mijn eigen mobiel in kan. In eerste instantie kon ik 'm ook opsporen en ook dat lukt niet meer. Kan ik niet via mijn nieuwe mobiel bijvoorbeeld in mijn oude de boel goed zetten? Ik heb beide mobieltjes in gebruik. Is er ook niet zoiets als zoveel uur wachten dat je dan alsnog er wel in kan?  Het is toch raar dat ik wel wachtwoord op pc kan veranderen, maar dat ik dat niet kan invoeren bij mobiel.  Op nieuwe mobiel krijg ik melding dat dit account uitgeschakeld is.  Dus ik krijg op S5 melding en bij de S7 Edge krijg ik melding dat Samsung account uitgeschakeld is . Bij S5 moet ik inloggen met het Samsung account waarmee u al bent ingelogd op dit apparaat..dat zou dan van 2 jaar geleden moeten zijn, dus bij eerst aanmelding, daarna heb ik er niks meer mee gedaan namelijk. Dit moet toch op te lossen zijn??? Heb genoeg geld betaald voor de S5 en wil 'm graag houden ipv nog een nieuwe te moeten kopen. Dit probleem heb ik nog nooit eerder ervaren, we hebben allemaal een Samsung en samsung tablets en ik heb zelfs een Samsung Systeem camera...  help ik wil graag mijn S5 in kunnen.

Tim Moderator
Moderator

Jeetje, wat een gedoe allemaal! Ik kan me goed voorstellen dat je graag weer in je toestel wilt :( Zou je in dit geval willen nagaan of het lukt om via Find My Mobile, in je toestel te komen? Laat je me weten hoe dat gaat?

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
New Member
Werkt niet ik zit ook al maanden met dezelfde probleem
Pathfinder

Als het via Find My Mobile niet lukt, kan je contact opnemen met Samsung Account services via 0800-0221003. Indien zij het vanaf een afstand niet op kunnen lossen, zal je zoals @KevinW al aangaf, echt even langs een servicepunt moeten gaan met je aankoopbewijs en legitimatie. 

---------
Signature-S10
First Poster

Ook hier precies hetzelfde probleem! Voor de 2e keer! Je zult ook nog kosten ervoor moeten betalen! Van de zotte!

First Poster
ik herken jou probleem,ik heb het zelf ook mijn conclusie is samsung doet hier heel erg moeilijk mee,en ze pesten je gewoon weg,ik vindt. dit o vriendelijke klanten beleid.
Community Manager

Hi @rv6,

Kun je wel inloggen op onze website met jouw Samsung account?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters