Support

Open search

Samsung Gear S3 neemt gesprek meteen op met Iphone hoe zet je dat uit?

First Poster

Goedemiddag,

Ik heb sinds kort de mooie Gear S3 Frontier, erg leuk om mee te expirimenteren.

Echter wat me stoort is dat de Gear mijin inkomende gespreken meteen overneemt, ondanks dat ik het gesprek in de auto via de stuurbediening aanneem en op mijn Iphone ook zie dat hij naar de speakers van de auto gaat. Als ik dan verbreek en bel met de auto gaat alles weer goed. Ik kan me niet neerleggen bij de bluetooth verbionding verbreken, daar is dit toch een te simpel issue voor? Dat moet toch ergens te vinken zijn dat de gear de telefoon niet aanneemt?? Of heb ik dat verkeerd? Ben benieuwd of iemand een hint heeft. Is een Iphone 8 met laatste versie. Hoor graag de juiste hint, dank jullie wel. D.

3 ANTWOORDEN 3
BruceH Moderator
Moderator

Hi @DucoS3Frontier,

Kun je het volgende eens proberen?

Turn Off Auto-Answer.

After you're finished with your important call, you can disable Auto-Answer. Just go back to Settings > General > Accessibility > Call Audio Routing > Auto-Answer Calls and turn it off.

Anders zou je in de instellingen van jouw iPhone kunnen kijken, bij Bluetooth bijvoorbeeld

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Advies uitgevoerd, als ik Iphone en Gear S3 samen heb gaat het goed. Nu in de auto nog. Ook een update doorgekregen wellicht dat die ook helpt. Voor nu dank en autoanswer staat in de Iphone uit. Nogmaals samen gaat het vooralsnog goed. Nu de auto. Ik laat wat horen. 

Dank 

Duco

BruceH Moderator
Moderator

Ik hoor het graag, Duco!

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters