Support

Open search

Samsung Galaxy s8+

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Mijn telefoon denk ik een half jaar oud,

Laad niet meer op. Door een jongen van de middelbare school is die gevallen maar dat had niets te maken met de oplaadfunctie.

Mijn beeld is gebroken 2 maanden tot 4 maanden terug maar de oplader deed het goed.

Valt dit onder gerantie of niet?

Ik neem aan dat als mijn telefoon 3 maanden later niet ineens aan de batterij kan beginnen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Voyager

Wat je allemaal hebt meegemaakt met deze telefoon is niet relevant voor je vraag.

Je zou je kunnen voorstellen dat wanneer er boven in impact is geweest er onderin het toestel iets in de knel komt, in dit geval bijvoorbeeld je oplaadpoort/batterij. Dat deze het pas na enige tijd begeeft.... Het is zeer goed mogelijk. Maar goed dat is allemaal speculatie. Ben je het niet eens met de conclusie dan zul jij moeten aantonen/bewijzen dat het ene niets met het andere te maken heeft. Iets met Don Quichote & windmolens....

Maar goed ik ken de staat van de telefoon niet. Feit is dat de telefoon schade heeft waarmee je garantie vervalt.  Zo staat het ongetwijfeld in de garantie voorwaarden.

3 ANTWOORDEN 3
Voyager

Het kan natuurlijk heel goed een gevolg schade zijn. Impact van buitenaf. Het één kan wel degelijk te maken hebben met het ander. Dat het pas na enige tijd naar boven komt zegt niets over de mogelijke oorzaak. 

Ik geef je 0,0% kans dat dit onder garantie valt. 

Kon je die jongen niet via de verzekering aansprakelijk stellen?

Wanneer je telefoon naar een officieel reparatie centrum gaat dan zullen zij deze weer in de originele staat terug brengen dus ook scherm etc. moeten vervangen.

First Poster

Ik vind het maar vaag het is aan het bovenkant van het scherm.

Ik heb zoveel elende meegemaakt aan deze telefoon dat ik zeker niet meer ga verlengen na deze telefoon.

Zoals.

Een ruzie aan de telefoon omdat een andere medewerker dat wij gelijk hadden en vervolgens naar de winkel moesten. en dan terug bellen dat deden wij. en dan ineens een andere werknemer met een hele andere mening die ons niet gelijk geeft. maar vervolgens na 2 weken me mobiel was terug de telefoon was nogenees 1 dag nieuw!

En dan nu dit weer na 3 maanden ineens de batterij.

Voyager

Wat je allemaal hebt meegemaakt met deze telefoon is niet relevant voor je vraag.

Je zou je kunnen voorstellen dat wanneer er boven in impact is geweest er onderin het toestel iets in de knel komt, in dit geval bijvoorbeeld je oplaadpoort/batterij. Dat deze het pas na enige tijd begeeft.... Het is zeer goed mogelijk. Maar goed dat is allemaal speculatie. Ben je het niet eens met de conclusie dan zul jij moeten aantonen/bewijzen dat het ene niets met het andere te maken heeft. Iets met Don Quichote & windmolens....

Maar goed ik ken de staat van de telefoon niet. Feit is dat de telefoon schade heeft waarmee je garantie vervalt.  Zo staat het ongetwijfeld in de garantie voorwaarden.

Top Posters