Support

Open search

Samsung Galaxy A50 gaat niet meer aan en laat niet op

New Member

Ik zat in de zetel naar YouTube te kijken en ik kreeg een bericht op Snapchat van een vriend, ik opende het en mijn gsm blokkeerde, later viel hij uit.

Ik krijg hem nu niet meer aan en hij wilt ook niet meer opladen ik heb al vanalles geprobeerd maar niks lijkt te werken.

Kan iemand mij helpen alstublieft? 

5 ANTWOORDEN 5
Navigator

waarschijnlijk een virus of iets dergelijks?

je kan hem opstarten in Recovery mode:

power + volume op tegelijk induwen en ingeduwd laten tot er "Recovery Mode" verschijnt

dan alle knoppen lostlaten

je krijgt dan een menu met opties:

kies voor "wipe cache partition" (je kan met de volume knoppen op en neer gaan en met de power knop bevestigen)

als dat gedaan is, kies je voor "reboot system now"

hij zou nu normaal moeten opstarten

Opmerking: je gegevens gaan NIET verloren met wipe cache partition (enkel met wipe data/factory reset, dus oppassen!)

First Poster

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn nieuwe A50.

Hij is in 4 weken tijd, 3 keer spontaan uitgevallen. Hij gaat dan alleen nog maar aan door het toestel te rebooten met de volumeknop en aan/uit knop. Ik heb hem nu opgestuurd ter reparatie. Nu maar kijken wat daar van terecht komt!

Heb jij onderhand al een oplossing gevonden voor je probleem? (ter reparatie opgestuurd of weer aan de praat gekregen waarna hij weer gewoon wertkt?)

Nick Moderator
Moderator

Indien de bovenstaande optie de enige optie is, dan is jouw toestel niet uitgevallen maar vastgelopen. Dit klinkt in mijn oren eerder als een software-issue. Laat maar weten hoe het verlopen na de reparatie.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Navigator

Neen, bij mijn vriendin hare A50 is het opgelost. Ze heeft het niet meer voorgehad na die wipe cache partition

First Poster

Het moederbord en de batterij zijn vervangen bij de reparatie. Toen heeft mijn telefoon het bijna 2 weken gedaan, maar helaas is hij vandaag weer vastgelopen. 

Ik heb de telefoon  via mobiel.nl en die zeggen dat de enige optie is om hem weer aan te bieden voor reparatie, maar daar heb ik natuurlijk geen zin in, want wie zegt dat het nu wel wordt opgelost. Zal wel een heel gedoe worden...

Top Posters