Support

Open search

Samsung A70 probleem bellen niet te verstaan

Apprentice

Geen idee Christion, ik zou eens langs Vodafone / TMobile lopen en ze deze beelden laten zien.

First Poster

Hi Christion, wat raar. Ik heb hetzelfde als Bart. Heb je je sim_kaart wel kn SIM 1?

Screenshot_20190628-181742_Gallery.jpg

Apprentice

Zoals ik al in een eerder bericht heb geschreven heb ik ook problemen met mijn A70.

Ik had het geluk dat ik hem nog als DOA om kon ruilen in de winkel.

Ik ben nu wel ergens achter gekomen; Voordat ik de update deed met daarin beveiligingsupdate naar Mei 2019 kon ik in de winkel met NFC betalen, na de update niet meer. Het betreft dus geen hardwareprobleem gelukkig.

Wat ik nog wel getest heb is dat ik met een NFC-app mijn tag van m'n werk wel uit kan lezen (na de update dus). Dit houdt in dat het eventueel ook nog aan de kant van ING fout kan gaan.

Verbindingsproblemen met dit toestel op 4G zijn opgelost, blijkbaar wel exemplarisch.

@Samsung, hopelijk hebben jullie wat aan deze informatie.

EDIT 01-07: Gaat echt op het toestel fout, Rabobank contactloosbetalen  werkt ook niet.

Dus toch wachten op update.

Apprentice

In Sim1,  geeft ook geen resultaat. Zelfde plaatje, als in Sim2. Weet niet waar dat aan ligt.

Als het niet ingesteld staat of niet ondersteunt wordt.

Maar toch slecht te verstaan.

Ik heb Vodafone  red essential.

Apprentice

Hoi Christion,

je kan bij Netwerkmodus ook klikken.

Selecteer hier 3G/2G. Dan heb je ook 4G uitstaan.

Peter

Apprentice

Ja klopt, maar dan internet ik ook niet op 4G .

Samsung moet maar eens opschieten, ben nu niet thuis, vanaf 6 Juli , ga ik ermee naar Vodafone 

New Member

Nou dat is dan allemaal leuk en aardig dat jullie dit niet weten. Maar een nieuwe telefoon moet gewoon werken en de klanten dienen geen proefkonijn te zijn voor nieuwe producten van Samsung.

Ikzelf heb nu een A8 en was van plan om een nieuwe A70 te gaan kopen vanmiddag maar gezien de problemen met dit toestel zie ik daar echt vanaf. Ik ga voor een ander merk shoppen om mij de frustratie die de andere gebruikers op dit forum hebben ondervonden te besparen.

Lekker om je kop in het zand te steken. Dit forum en elders staan vol met deze problemen dus doe er wat aan.

Ik ben blij dat ik even de tijd heb genomen om te kijken naar de reviews over dit toestel op deze site en uiteindelijk in de community. Anders had ik vanmiddag ook met de ellende gezeten. Toestellen zijn duur genoeg en dan mag je verwachten dat alles naar behoren werkt.

Ik ga vanmiddag wel shoppen voor een toestel maar voor een ander merk.

Apprentice

Zo Samsung, daar gaat weer een klant, schijnt jullie niks te kunnen schelen, je verdient immers genoeg.

Ende klanten die hard moeten werken vo oor jullie toestel laat jullie koud.

Binnenkort komt het in het nieuws, kunje op wachten. Consumenten pr programma's smulllen hiervan. Geen moderator hier van samsung die ons helpt, en de drukt verhoogt bij de grote heren van samsung.

Helemaal klaar mee.

First Poster

Vandaag weer voor de 8e keer gebeld. 15 mei gekocht. Nog steeds niks verholpen. Uitgelegd dat ik al zo vaak gebeld heb...........Het 1e wat ze vroeg was..    heeft u al eerder gebeld met ons.  Dat verzin je toch niet. 

Ze blijven dat toestel maar verkopen ongelooflijk 

Apprentice

Beste Samsung moduratoren, @BruceH of @Tim,

het is inderdaad erg jammer dat er niet meer van jullie kant gereageerd wordt.

Alleen als er harde taal wordt geüit op dit forum komt er een reactie maar verdere reacties komen er niet.

Ook ik zit nog in de luxe dat mijn toestel met een DOA regeling retour kan en zit er sterk aan te denken dit te gaan doen als er geen reactie komt. Doen jullie uberhaupt iets met alles wat wordt aangedragen op dit forum of dit alleen een verzamelplaats voor mensen met een slecht werkend Samsung product?

Hoop nu spoedig wat van jullie kant te horen en geef me in ieder geval het gevoel dat het goed gaat komen.

Peter

Top Posters