Support

Open search

Samsung A70 probleem bellen niet te verstaan

Apprentice

Ook met SE4 update kunnen mensen mij slecht horen met mijn A70. Is de basis van een telefoon niet dat je er mee kan communiceren in de zin van bellen? Dan moet hij het wel doen wat deze issue toch een hoge prioriteit bij Samsung zou moeten zijn. Gebruik mijn A70 zakelijk sinds een paar weken en vraag mij af of ik hem kan ruilen bij Vodafone?

First Poster

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kreeg onduidelijke antwoorden van KPN en Samsung. Na veel gebel met beide bedrijven en de reparatie partner Teleplan van KPN kreeg ik de tip de switch 'bellen over 4G' uit te zetten. Dat hielp wel. Ik bel nu over 3G en alle mensen kunnen me nu verstaan. Dit is een software probleem zegt men. Maar waarom heeft mijn collega met hetzelfde toestel er geen last van? Is dit wel een software probleem? Ik baal hiervan. Ik was altijd een tevreden iPhone gebruiker en langzamerhand  krijg ik een beetje spijt dat ik voor Samsung heb gekozen. Ik vind het uitzetten van die switch geen acceptabele oplossing maar ik word niet verder geholpen. 

Superuser II
Superuser II
Ik snap dat het zeer vervelend is ik vraag toch iedereen met problemen even de foutenlogbestanden te verzenden zodat Samsung het verder kan onderzoeken en van meerdere kanten de problemen ziet. Oh en Hedykamphorst een IPhone vergelijken met een middenmotor telefoon is niet representatief. IPhone moet je vergelijken met de S en Note serie van Samsung. Heel veel mensen stappen over van Iphone naar Samsung of andere Android telefoons omdat het natuurlijk goedkoper is maar vergeten ze dat een toestel van 300 euro niet te vergelijken is met een IPhone van bijna 1000 euro of meer.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

Wat n lomp antwoord. De basis bellen en gebeld worden heeft niets te maken met de prijs van n toestel. Jammer maar helaas samsung levert bagger en doet er niets aan. Dit heeft niets met prijs te maken met verantwoordelijkheid en service voor geleverd product. GEWOON SLECHT. DIEP TRIEST. 

Explorer

Ik zal het nogmaals herhalen. Samsung doet niets. Gewoon jammer. Maar troost er zijn meerdere andere toestellen o.a sony nokia enz die gewoon goed zijn. Stap gelijk over. SAMSUNG BAGGER. KLOTE slecht TRIEST EN NIEMAND DIE VERANTWOORDELIJKHEID NEEMT. Of Enig RESPONS. ZERO. NADA. NIETS. 

Superuser II
Superuser II
Henk wat doe je eigenlijk nog hier? Beetje aan het trollen hè?
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

Simpel de waarheid overbrengen. Maar dat begrijp jij niet denk ik.. SAMSUNG REAGEERT NERGENS OP. 

Explorer

Verantwoordelijkheid voor 't nemen van fouten in productie of software maar helaas. NIETS NADA NOTHING. HEB TIG KEER KONTAKT GEHAD. ONTKENNEN ALLES. 

Explorer

Maar jij begrijpt 't niet denk ik. 

Superuser II
Superuser II
Volgens mij heb je een probleem met je toetsenbord. Maar doe jezelf een lol en ga verder met je leven en nieuw toestel. Voor de mensen met een A70 hoop ik dat er snel een fix komt.
---------
Samsung Galaxy S10+

Top Posters