Support

Open search

Samsung A70 probleem bellen niet te verstaan

BruceH Moderator
Moderator

@Christion, je kunt via je telefoon, bij instellingen -> Software-update controleren op updates.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Nog geen software update bekend.  Verder een prima telefoon alleen slecht verstaanbaar.  Bellen via 4g stond vanaf het begin uit dus dit is ook geen oplossing   van wat ik terug lees.

BruceH Moderator
Moderator

@Ziggy25, Dan is het voor nu nog even wachten op de update 

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

wanneer kunnen we die update verwachten? ik heb de zelfde problemen.

gr, Bennie

Tim Moderator
Moderator

@Jarod67 Daar kunnen we geen duidelijkheid op geven. Het is dus echt even afwachten.

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Apprentice

Ook ik heb van de week mijn nieuwe A70 ontvangen.

Exact dezelfde klachten, NFC en verbindingsproblemen.

Ik kwam op dit forum terecht omdat ik in de winkels niet kon betalen met m'n telefoon.

Is dit exemplarisch of hebben ze er allemaal last van? Anders kan ik die van mij nog omruilen.

First Poster

Hoi,

Ik raad je aan hem in te ruilen voor een ander merk . Bespaart een hoop frustratie. 15/05 gekocht en nog steeds ellende. Veel gebeld en ook bij servicecenter geweest. Ze doen net of jij de enige bent met dit probleem. Ze hebben volgens hun de allerlaatste update erop gezet maar nog steeds ellende. Ik weet het niet meer. Voor mij geen Samsung meer volgende keer al was het alleen maar vanwege de zeer maar dan ook zeer slechte service. Bij servicecenter heb ik zelfs de manager er bij laten roepen om hem te overtuigen van het probleem. De medewerker zei dat hij goed was. Echt te belachelijk voor woorden. Heb ook inmiddels 6x gebeld zonder resultaat. Hij werkt alleen met 3g

Apprentice

Samsung, het wordt nu toch echt tijd voor erkenning en oplossing van deze problemen, het gaat klanten kosten. 

Het interesseert jullie toch wel?

Werken deze moderator wel bij samsung, dan zou ik toch eens bespreekbaar maken met de hogere bazen, voordat het bij programma's als kassa deze klachten komen.

Zit al vanaf mei te wachten totdat iemand mij  100 procent goed kan verstaan. Update komt eraan. Zie hierboven.

Maar toch nog niet gekregen. Ik vind dit een beetje jammer.

Explorer

Gewoon terug. Overstappen naar toestel wat wel werkt bijv. Sony experia 10 plus. 

Bij samsung ondernemen ze niets. Diverse keren contact gehad maar nooit geen reactie meer gehad. Jammer weg ermee. Er zijn meer goede toestellen op de markt. Nee mooi geen samsung meer. 't zou netjes zijn naar klanten om gewoon eens te reageren. Maar ook dat niet. Gewoon k.... Organisatie 

New Member

Hallo ik heb sinds een paar dagen een A70 waar op ik niet te verstaan ben simkaart weer in mijn S8 gestopt en daar zit het probleem niet in zijn er hier oplossingen voor vriendelijke groet Danny

Top Posters