Support

Open search

Samsung A70 probleem bellen niet te verstaan

Apprentice

gaat samsung nu wat ondernemen, hoe nu verder zou ik zeggen, hallo samsung wakker worden, wat gaan jullie doen?

First Poster

Vanmorgen naar servicecenter in Utrecht gegaan. Medewerker daar wilde me niet geloven. Alles werkte volgens hem en op een forum kunnen ze zo veel zeggen werd mij gezegd. Ik werd gewoon niet serieus genomen . Ze wisten niet van de problemen af. Naar de manager gevraagd en hij had 'iets' gehoord. 2 uur later was telefoon gereed met nieuwe update. In de tussentijd nog iemand met a70 aan de balie. .....na enkele gesprekken weer hetzelfde probleem. Ik ben het nu echt beu. Samsung wil je gewoon niet helpen . Wat een *** bedrijf is dat.

Ik zet dit nu op het forum maar Samsung zal hier weinig mee doen.  Ik weet wel ......dit is mijn laatste Samsung.

First Poster

Vanmorgen naar servicecenter in Utrecht gegaan. Medewerker daar wilde me niet geloven. Alles werkte volgens hem en op een forum kunnen ze zo veel zeggen werd mij gezegd. Ik werd gewoon niet serieus genomen . Ze wisten niet van de problemen af. Naar de manager gevraagd en hij had 'iets' gehoord. 2 uur later was telefoon gereed met nieuwe update. In de tussentijd nog iemand met a70 aan de balie. .....Vol goede moed telefoon meegenomen enkele gesprekken weer hetzelfde probleem. Ik ben het nu echt beu. Samsung wil je gewoon niet helpen . Wat een *** bedrijf is dat.

Ik zet dit nu op het forum maar Samsung zal hier weinig mee doen.  Ik weet wel ......dit is mijn laatste Samsung.

First Poster

Vanmorgen naar servicecenter in Utrecht gegaan. Medewerker daar wilde me niet geloven. Alles werkte volgens hem en op een forum kunnen ze zo veel zeggen werd mij gezegd. Ik werd gewoon niet serieus genomen . Ze wisten niet van de problemen af. Naar de manager gevraagd en hij had 'iets' gehoord. 2 uur later was telefoon gereed met nieuwe update. In de tussentijd nog iemand met a70 aan de balie. .....Vol goede moed telefoon meegenomen.Na enkele gesprekken weer hetzelfde probleem. Ik ben het nu echt beu. Samsung wil je gewoon niet helpen . Wat een *** bedrijf is dat.

First Poster

Vanmorgen naar servicecenter in Utrecht gegaan. Medewerker daar wilde me niet geloven. Alles werkte volgens hem en op een forum kunnen ze zo veel zeggen werd mij gezegd. Ik werd gewoon niet serieus genomen . Ze wisten niet van de problemen af. Naar de manager gevraagd en hij had 'iets' gehoord. 2 uur later was telefoon gereed met nieuwe update. In de tussentijd nog iemand met a70 aan de balie. .....Vol goede moed telefoon meegenomen.Na enkele gesprekken weer hetzelfde probleem. Ik ben het nu echt beu. Samsung wil je gewoon niet helpen . Wat een *** bedrijf is dat.

WAT NU !......Radar?

Explorer

Ja ik heb al diverse keren kontakt gehad met Samsung. Maar helaas 't enige wat men zegt is wachten op 'n mogelijke update. Helaas samsung de mijne is retour.

Ik hoef er ook niet een meer. 

Explorer
Niet accepteren. Telefoon moet gewoon werken met vooral de basis bellen en gebeld worden. Danwel dat je verstaanbaar bent toch. Maar bij samsung hebben ze het te druk met andere dingen denk ik.
BruceH Moderator
Moderator

Hi iedereen,

Inmiddels staat er een update voor de A70 klaar voor de LUX toestellen. Versie SE4.

Kunnen jullie controleren op updates en laten weten of het beter gaat?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice

Hoe werkt dit, hoe krijg ik die update in mijn A70

1560766366586758996851954293643.jpg

First Poster
Ik heb versie A705FNXXU1ASe4 en ik heb deze problemen ook.
Top Posters