Support

Open search

Samsung A70 probleem bellen niet te verstaan

Explorer

Tot 2x  nieuwe Samsung A70 en nieuwe simkaart helaas ben ik tijdens bellen niet te verstaan. Kontakt Samsung., meneer u bent niet goed te verstaan,  ik zeg JA das t probleem. We nemen t op. Dat was t. EERLIJK BIJ kpn direct nieuwe A70 gekregen alles weer overgezet en helaas weer t zelfde niet te verstaan of blikkerig woorden vallen weg. Jammer jammer mooi groot toestel naar met heelwat  software problemen ook vergrendeling werkt niet optimaal. Maar ga niet verder stap per direct over GEE SAMSUNG MEER. EN INTERNET STAAT ER NU AL VOL S8  S9 S10 NU A70  VAN SOFTWARE PROBLEMEN. 

143 ANTWOORDEN 143
Superuser II
Superuser II
Mooi verhaal bedankt.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Dezelfde problemen met A70. NFC werkt niet + zeer slecht te verstaan. Val steeds weg krijg ik te horen.

Bij MM geweest. Weten van niks, Vodafone gebeld Die raden mij aan een andere chip ivm NFC Mijn oude zou niet geschikt zijn maar het staat er gewoon op vermeld dat hij geschikt is voor NFC.

Net contact gehad Samsung. zei wisten niet van het probleem af van het geluid terwijl je het ondertussen overal leest.

Ik vraag me af of samsung dit probleem wel serieus neemt.

Zit er echt over te denken deze telefoon om te ruilen voor een ander merk. Wordt van kastje naar de muur gestuurd en schiet er totaal niks mee op. Het ergste vind ik nog dat samsung zegt dat ze niet van de problemen af weten. Je wordt gewoon belazerd

Explorer

Hoi Rinus dit probleem is wel bekend bij samsung. Dit kwam namelijk ook voor bij andere series A7 enz enz. Ook waren er bij nog meer problemen telefoon bleef ook constant standby en ging niet in de vergrendeling. Groot software probleem. Ik ben ermee gestopt ik heb nu de Sony experia 10 plus en werkt geweldig. 

Explorer

Hoi Rinus dit probleem is wel bekend bij samsung. Groot software probleem andere series hadden ook dezelfde problemen. Ook had ik nog problemen dat mijn Samsung niet  in vergrendeling viel. Alles terug nu overgestapt op ander groot groot toestel sony xperia 10 plus. Werkt perfect. 

Superuser II
Superuser II
Je kunt toch gewoon een nieuwe simkaart aanvragen en het daarmee testen?
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer
Dat werkt niet allemaal geprobeerd.
Software probleem
Superuser II
Superuser II
Had het tegen Rinus. Lijkt me sterk dat het een software probleem is, zijn al duizenden van verkocht en die hebben nergens last van.
---------
Samsung Galaxy S10+

Explorer
Das dan pech vorige week tot 2x toe nieuw en problemen. Kontakt samsung en die erkennen het probleem dus. Ook kpn erkend het probleem. En op teakers staat er ook zat op. Jammer slechte pfone van Samsung.
Apprentice

A70 hier zelfde probleem, andere types moest bellen via 4g uitzetten scheen te helpen, alleen bij de A70 zie ik die niet staan bij instellingen en verbindingen

en Nu

Top Posters