Support

Open search

S7 melding Downloading... Do not turn off target

OPGELOST
New Member

Ik heb een groen scherm met downloading... Do not turn off target al een halve dag maar hij doet niets???

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi Henk,

Dat is de downloadmodus. Waarschijnlijk was de volumeknop ingedrukt tijdens het opstarten. Als er inderdaad een besturingssysteem gedownload werd via een kabel, moet je hem niet uitzetten, maar anders kun je gerust de aan/uit-knop ingedrukt houden om hem opnieuw op te starten.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Dank voor de tip ik heb de oplader eruit gehaald en toen deed hij het vanmorgen weer

20 ANTWOORDEN 20
Superuser II
Superuser II

Hoi Henk,

Dat is de downloadmodus. Waarschijnlijk was de volumeknop ingedrukt tijdens het opstarten. Als er inderdaad een besturingssysteem gedownload werd via een kabel, moet je hem niet uitzetten, maar anders kun je gerust de aan/uit-knop ingedrukt houden om hem opnieuw op te starten.

Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

ik krijg mijn s7 niet uit wat moet ik dan doen

Superuser II
Superuser II

Hoi @Jorrit25,

Als je S7 is vastgelopen waardoor hij niet meer uitgaat kun je de Aan/uit-knop tegelijkertijd met de volume omlaagknop zo'n tien seconden ingedrukt houden. Dit simuleert een battery pull en je telefoon zou vervolgens opnieuw op moeten starten.

Laat je weten of dat lukt?

First Poster

Dank voor de tip ik heb de oplader eruit gehaald en toen deed hij het vanmorgen weer

Superuser II
Superuser II
Goed om te horen Jorrit! Fijne zondag nog
Observer

Hallo,

Ik heb samsung galaxy s7 edge en sinds 3 dagen gaat mijn telefoon niet aan. Ik heb verschillende knopjes uitgeprobeerd en vervolgens krijg ik een blauwe scherm met 'downloading do not turn off target'.  Wat nu? ik heb van alles geprobeerd, maar doet niks. 

Ik hoor graag wat ik moet doen. 

Superuser II
Superuser II

Hoi @faatje01,

Heb je de geaccepteerde oplossing al geprobeerd? Zorg er inderdaad wel voor dat er geen kabel in de telefoon zit.

Observer

Ik heb zonder kabel ook geprobeerd, maar tevergeefs. 

Echter kreeg ik een zwart scherm met een afbeelding van telefoonopladen in het grijs, terwijl die niet aan het opladen is. 

Black Belt 

Hee @faatje01, nu is het me nog niet helemaal duidelijk wat voor oplaad-scherm je beschrijft, maar zou je dit eens willen proberen? https://www.youtube.com/watch?v=snS-TiAYPe4

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
Top Posters