Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S7 melding Downloading... Do not turn off target

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2018 02:40 PM)
44081 Weergaven
Henk64
First Poster
Opties

Ik heb een groen scherm met downloading... Do not turn off target al een halve dag maar hij doet niets???

0 Likes
20 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Henk,

 

Dat is de downloadmodus. Waarschijnlijk was de volumeknop ingedrukt tijdens het opstarten. Als er inderdaad een besturingssysteem gedownload werd via een kabel, moet je hem niet uitzetten, maar anders kun je gerust de aan/uit-knop ingedrukt houden om hem opnieuw op te starten.


kevin-sig
Jorrit25
Student
Opties

ik krijg mijn s7 niet uit wat moet ik dan doen

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Jorrit25,

 

Als je S7 is vastgelopen waardoor hij niet meer uitgaat kun je de Aan/uit-knop tegelijkertijd met de volume omlaagknop zo'n tien seconden ingedrukt houden. Dit simuleert een battery pull en je telefoon zou vervolgens opnieuw op moeten starten.

 

Laat je weten of dat lukt?


kevin-sig
Jorrit25
Student
Opties

Dank voor de tip ik heb de oplader eruit gehaald en toen deed hij het vanmorgen weer

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Goed om te horen Jorrit! Fijne zondag nog :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig
0 Likes
faatje01
First Poster
Opties

Hallo,

 

Ik heb samsung galaxy s7 edge en sinds 3 dagen gaat mijn telefoon niet aan. Ik heb verschillende knopjes uitgeprobeerd en vervolgens krijg ik een blauwe scherm met 'downloading do not turn off target'.  Wat nu? ik heb van alles geprobeerd, maar doet niks. 

 

Ik hoor graag wat ik moet doen. 

 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @faatje01,

 

Heb je de geaccepteerde oplossing al geprobeerd? Zorg er inderdaad wel voor dat er geen kabel in de telefoon zit.


kevin-sig
faatje01
First Poster
Opties

Ik heb zonder kabel ook geprobeerd, maar tevergeefs. 

 

Echter kreeg ik een zwart scherm met een afbeelding van telefoonopladen in het grijs, terwijl die niet aan het opladen is. 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee @faatje01, nu is het me nog niet helemaal duidelijk wat voor oplaad-scherm je beschrijft, maar zou je dit eens willen proberen? https://www.youtube.com/watch?v=snS-TiAYPe4

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes