Support

Open search

Oproepblokkering ingeschakeld?!

OPGELOST
New Member

Sinds deze morgen kan ik met mijn Galaxy s8 niet meer bellen. Als ik wil bellen krijg ik de melding: "U kunt geen uitgaande oproepen doen terwijl oproepblokkering is ingeschakeld". Zelf weet ik niet hoe deze functie aan is gegaan, laatst aan hoe deze uit moet.

Kan iemand mij hierbij helpen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi @Woutor,

Dan zijn er twee opties.

1) Open de telefoon-app en ga naar Instellingen >> Oproep instellingen >> Meer instellingen >> Oproepen blokkeren. Staat daar iets aan?

Indien ja, zet het blokkeren uit. Indien nee of als het zich niet laat deblokkeren:

2) Dan heeft de provider je geblokkeerd, bijvoorbeeld vanwege een niet betaalde rekening. Neem contact op met je provider.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
2 ANTWOORDEN 2
Superuser II
Superuser II

Hoi @Woutor,

Dan zijn er twee opties.

1) Open de telefoon-app en ga naar Instellingen >> Oproep instellingen >> Meer instellingen >> Oproepen blokkeren. Staat daar iets aan?

Indien ja, zet het blokkeren uit. Indien nee of als het zich niet laat deblokkeren:

2) Dan heeft de provider je geblokkeerd, bijvoorbeeld vanwege een niet betaalde rekening. Neem contact op met je provider.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
New Member

@KevinW  schreef:

Hoi @Woutor,

Dan zijn er twee opties.

Top Posters