Support

Open search

Opladen

Highlighted
OPGELOST
Apprentice

Hai,

Ik heb voor mijn nieuwe A70 een langere kabel gekocht, dus ik de kabel in mijn telefoon doen en in een ander samsung laadblokje. Na een half uurtje laden was het blokje door gebrand. Terwijl bij het blokje bij wat de telefoon zat dat niet gebeurd,: hoe kan dat??

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Apprentice
Okeh bedankt voor je hulp
8 ANTWOORDEN 8
Superuser II
Superuser II

Hey Jelle,

Om deze reden stelt Samsung in het boekje dat bij je telefoon zit, dat je alleen originele opladers en kabels moet gebruiken om je telefoon op te laden. Andere accessoires kunnen gevaarlijke situaties opleveren, zoals je ziet.

Wat precies de oorzaak is, is online moeilijk te achterhalen, maar op basis van wat je verteld hebt is mijn hypothese dat de kabel misschien wel te veel warmte vasthield bij de USB poort, waardoor de adapter zijn warmte ook niet meer goed kwijt kon en daardoor is doorgebrand.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice

Alle twee de producten waren van samsung zowel het blokje als de kabel.

Superuser II
Superuser II

Welke kabel en adapter heb je gebruikt?

Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice

Dit blokje: Screenshot_20190823-115008_Samsung Internet.jpg

Deze kabel: Screenshot_20190823-115421_Samsung Internet.jpg

Superuser II
Superuser II

Die kabel is helaas geen originele Samsung kabel. 

Apprentice
Ooh okeh dus daar komt het door?
Superuser II
Superuser II

Dat is wel wat ik vermoed

Apprentice
Okeh bedankt voor je hulp
Top Posters