Support

Open search

Onvrijwillig internet verbinding.

Highlighted
OPGELOST
New Member

Ik heb net een Samsung A40 gekocht.  Heel blij mee.  Heb al jaren alleen pre-paid en het eerste wat ik, al in de winkel doe , is Internet uitzetten.  Inmiddels is er toch data verzonden.  Eerste sliep ik,  tweede keer zat het toestel in mijn broekzak. Vodafone beweert dat het toestel zelf verbinding met Internet kan maken.  Een andere medewerker zei nog net niet dat ik loog.  Heb nu via Vodafone een blokkade op internet laten zetten.  Maar omdat ik bleef protesteren zei de medewerkers ineens dat er vast ergens in een app op de achtergrond toestemming voor verbinding bestond.  Geloof ik niet als ik de hoofdknop zogezegd heb uitgezet. 

Iemand enig idee.  Want het idee dat ik nu in geval van nood niet op internet kan. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Instellingen > Verbindingen > Wifi > 3 bolletjes rechts "Geavanceerd" > Overschakelen naar mobiele gegevens uitschakelen.
Instellingen > Verbindingen > Meer verbindingsinstellingen > Download booster > uitschakelen.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II
Instellingen > Verbindingen > Wifi > 3 bolletjes rechts "Geavanceerd" > Overschakelen naar mobiele gegevens uitschakelen.
Instellingen > Verbindingen > Meer verbindingsinstellingen > Download booster > uitschakelen.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters