Support

Open search

Meldingen werken niet op A70

Highlighted
Apprentice

Hoi Allemaal,

Sinds half September heb ik de A70, hiervoor had ik de A5 2017. 

Ben er heel tevreden over, maar de meldingen werken gewoon bar slecht. Ik vind het echt een vervelene probleem. Ik had al een post geplaatst ivm Messenger, maar ondertussen zijn dit gewoon meerdere apps geworden. Whatsapp, komen wel door, maar soms heel laat. Messenger komt ondertussen ook op de goede moment aan, maar Twitter en bijvoorbeeld Pokémon Go niet. Ik moet altijd zelf de app openen. Van enkele personen heb ik meldingen aanstaan op twitter, maar die komen niet door waardoor ik dingen dus veel te laat zie. Zelfde bij Pokémon. Oké, maar een spel, maar ik wil wel graag dat mijn meldingen deftig werken.. 

Bij Twitter komen vermeldingen, retweets, vind ik leuks en tweets van personen (waarvan ik meldingen aanstaan heb) dus niet aan. Bij Pokémon krijg ik ook geen enkele meldingen (bijvoorbeeld dat mijn ei uitkomt). Dit zijn de apps waarvan ik het zeker weet. Kunnen dus evengoed nog apps zijn. Hoe los ik dit op? Vind het echt heel jammer, want het is een budgettelefoon, maar bijna niets werkt ...

5 ANTWOORDEN 5
Community Manager

Hoi @LunaV,

Staan deze apps toevallig in de sluimerstand?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice
Hoe kan ik dat checken?
Community Manager

Dit vind je bij Instellingen -> Apparaatonderhoud -> Batterij -> Tik op bijvoorbeeld Whatsapp -> App in sluimerstand uit.

---------
Signature-Note10
Apprentice
Staan alle drie uit inderdaad, dus van waar dat het komt dat ik geen meldingen krijg weet ik niet.
Community Manager

Is het een idee dat een collega van mij op afstand meekijkt? Dan kan mijn collega de instellingen met je nalopen.

Als dit je wat lijkt, dan kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt.

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 het laatste tijdvak is van 6-9.   

Ik hoor het graag!

---------
Signature-Note10
Top Posters