Support

Open search

Mappen in e-mail app versie 4.0.78-0

OPGELOST
First Poster

Op mijn S7 gebruik ik de Samsung e-mail app versie 4.0.78-0.

Wanneer ik op het tandwieltje druk kan ik kiezen om de mappen te zien.

Deze zijn allemaal voorzien van een vinkje, maar bijv. de map Opgeslagen e-mails (heeft ook een vinkje) maar is niet te zien in het algemene overzicht wanneer de e-mail app wordt opgestart, dus ook niet te gebruiken.

Wat moet ik doen om deze map wel te kunnen gebruiken?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Lot Moderator
Moderator

Hoihoi, niet alle mappen zijn in de app te 'bezoeken'. Wellicht is de map bereikbaar als je de mail op een desktop opent?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
6 ANTWOORDEN 6
Lot Moderator
Moderator

Hoihoi, niet alle mappen zijn in de app te 'bezoeken'. Wellicht is de map bereikbaar als je de mail op een desktop opent?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
Explorer

Bedankt voor het antwoord. Jammer dat niet alle mappen op het emailprogramma van Samsung op de S7 zijn te gebruiken.

First Poster

wat een raar antwoord, alle mappen ware altijd zichtbaar ook bij mij, maar sinds de laatste update van eergisteren kan dit niet meer.

Ik heb mijn zakelijk email daarop staan en kan alleen postvak-in ook echt zien.

De onderstaande mappen, dus de onderverdeling zoals klanten, leveranciers enz. zijn opeens niet meer zichtbaar.

Ik kan wel zoeken en dan een emai daaruit lezen, maar dat is niet werkbaar.

Hoe kan ik de update terugdraaien.

mvg

Ludger

First Poster
gaat om versie: 4.1.83.3
BruceH Moderator
Moderator

We werken in ieder geval aan een update voor onze e-mailapp, daarmee zou het probleem verholpen moeten worden. 

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Is dit opgelost? Zo ja wat moet je doen?

Ikzelf heb eveneens een zakelijk mailaccount op de app ingesteld en het probleem geen submappen te zien.

Nieuwe mails gaan rechtstreeks in deze submappen, dus geen melding ervan of niks. Super lastig zo te werken!

Top Posters