Support

Open search

Helderheid scherm verandert maar is niet zo ingesteld

First Poster

Ik heb een Samsung J6. Hoe stel ik de helderheid automatisch in voor daglicht en nacht?

6 ANTWOORDEN 6
Superuser II
Superuser II
Instellingen > Display > aanpasbare helderheid.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

@Rohit  schreef:
Instellingen > Display > aanpasbare helderheid.

Hoi, deze optie zie ik wel op mijn J5 (van mijn werk) maar niet op mijn J6 (prive).

Enkel schermmodus-aanpasbare display. Maar daar staat hij al de hele tijd op. Ik Heb ook de telefoon gereset, maar er zijn geen nieuwe opties bijgekomen.

Navigator

Inderdaad op een J6 heb je die optie niet.

Wat je wel hebt is de zogenaamde "Buitenstand" (of "Outdoor Mode" mocht je J6 in het Engels staan) waarmee de helderheid verhoogt wordt zodat je scherm buiten beter zichtbaar is.

Superuser II
Superuser II
Ah oke ja ik heb geen J6 om te testen helaas dacht dat het wel redelijk normaal was haha. Probeer bovenstaande anders even.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

De knop buitenstand verhoogt, als je het aanklikt, direct de helderheid (ook in het donker) en voorkomt dat je de helderheid nog handmatig kunt aanpassen. Dus: als deze knop aan staat en het wordt donker kun je de helderheid niet met de balk verlagen, maar je moet eerst deze knop uitschakelen.

First Poster
Ok, bedankt!
Top Posters