Support

Open search

Grijs vlak na verwijderen foto in Galerij

OPGELOST
Apprentice

Na verwijdering van een foto uit Galerij is er een grijs vlak achter gebleven met in het midden een cirkeltje met een uitroepteken. Hoe krijg ik dit weg? Na gebruik van het prullebakicoontje komt het steeds weer gewoon terug.

Mijn toestel is een A5 2017 en de foto is gemaakt met de standaard camera app en opgeslagen in het toestel geheugen.

Wie heeft een oplossing?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Apprentice

Probleem nu opgelost: Instellingen -> Apps -> Galerij -> Cache legen -> Gegevens wissen. Daarna telefoon opnieuw opstarten. Galerij openen en kiezen voor "niet synchroniseren". Toen was het grijze vlak waar de foto stond voor verwijderen verdwenen. Na inschakelen van Synchroniseren bleef het ook weg. Welke stap nu precies het probleem oploste kan ik niet meer achterhalen. In ieder geval: opgelost.

Groet, JGN

3 ANTWOORDEN 3
Superuser II
Superuser II

Hoi @JGN,

Zou je eens kunnen kijken of de naam van de verwijdere foto via Mijn Bestanden >> Interne Opslag >> DCIM >> Camera aanwezig is? Dan zou je hem daar ook nog kunnen verwijderen.

Anders kun je proberen via Instellingen >> Apps >> Galerij >> Opslag >> Cache legen en Gegevens verwijderen in die volgorde aantikken. Is het grijze vlak dan wel weg?

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice

Beste KevinW,

Al je suggestie heb ik geprobeerd. Niets dat helpt. 

Groet, JGN

Apprentice

Probleem nu opgelost: Instellingen -> Apps -> Galerij -> Cache legen -> Gegevens wissen. Daarna telefoon opnieuw opstarten. Galerij openen en kiezen voor "niet synchroniseren". Toen was het grijze vlak waar de foto stond voor verwijderen verdwenen. Na inschakelen van Synchroniseren bleef het ook weg. Welke stap nu precies het probleem oploste kan ik niet meer achterhalen. In ieder geval: opgelost.

Groet, JGN

Top Posters