Support

Open search

Geen meldingsgeluid bij inkomende WhatsAppberichten

NadiaS Moderator
Moderator

Hi Timoteimeisje! Ga eens naar de Berichten app > drie puntjes rechts bovenin > Instellingen > Meldingen. Staat daar alles aan?

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
First Poster

Nadia, sorry voor de late reactie.

ik ben baar berichten gegaan, instellingen en heb meldingen weergeven aangezet...

nou hoop dat dat het was, wel erg simpel. Even wachten tot ik een app of sms krijg, dan weet ik of dat het was.

First Poster

Helaas,  al heel wat appjes ontvangen ondertussen maar nog steeds geen enkel geluidje☹️😡

NadiaS Moderator
Moderator

En dit geldt voor alle apps?

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
First Poster

Bij een spelletje krijg ik wel meldingen ( piepgeluidjes) 

maar geen enkel geluid bij sms en whatsapp, en dat is heel vervelend.

had gehoopt door je vorige tip bij berichtenapps dat het probleem was opgellost, maar helaas.

NadiaS Moderator
Moderator

Start je toestel eens op in de veilige modus, hier staat uitgelegd hoe: http://smsng.nl/veiligmodus. Zo kun je controleren of het wordt veroorzaakt door een derde partij app, deze worden namelijk uitgeschakeld. Test even of je dan wel geluid hoort bij het ontvangen van een SMS. 

---------
Signature-Note10
First Poster

Dag Nadia,

het probleem met de smsjes is opgelost. Kreeg zojuist een sms met geluidje...

nu alleen nog whatsapp. Geldt je advies daar ook voor: opstarten in veilige modus?

fijn dat je zo meedenkt. Dank je wel

First Poster

Ow nee, natuurlijk niet, want whatp is ook een app.🤭

NadiaS Moderator
Moderator

Dat doe ik graag 😁 Hoor je ook weer een geluidje wanneer je in SMS ontvangt wanneer je toestel niet in de veilige modus staat?

---------
Signature-Note10
Highlighted
First Poster

Ik heb niet in veilige modus gestart eigenlijk, omdat ik een sms kreeg met geluid.

en daar had ik je vorige tip voor toegepast: naar berichten, instellingen en daar meldingen weergeven..

maar het whatsapp probleem is er dus nog

Top Posters