Support

Open search

Geen meldingsgeluid bij inkomende WhatsAppberichten

First Poster

hallo Bruce,

ik heb ctc gehad met Samsung en heb in overleg met hen de instelling veranderd en nu krijg ik dus bij ieder verzonden en ontvangen berichtje ook een geluidje,dus als ik een wa stuur krijg ik ook een geluidje als ik enter, en midden in een gesprek krijg ik dus steeds een geluidje als iemand een regel toevoegt aan het gesprek ,  wat ik dus liever niet heb,maar het lijkt het probleem wel opgelost te hebben ook van geen meldingsgeluid , so far so good

bedankt voor je reactie 

Community Manager

Fijn dat het is opgelost!

Bij Whatsapp -> Instellingen -> Meldingen kun je dit bovenin uitschakelen. 

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

ja maar dat heb ik dus aangezet iom samsung, en dat leek de oplossing te zijn voor het meldingsprobleem 

Community Manager

Aha, dan zou je het daar voor nu mee moeten doen ben ik bang. 

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster
idd, toch bedankt !
New Member

Beste ade65, hier hetzelfde probleem bij 3 mensen met een samsung galaxy s8.

Ligt volgens mij dus wel aan de laatste update!

New Member

Hier ook hetzelfde probleem met een Samsung A50. Alle suggesties al geprobeerd en niets lijkt te werken. Is er al uitzicht op een oplossing? Of kan ik eventueel ook een afspraak maken?

First Poster

Ik heb begrepen dat het probleem bij Whatsapp zelf zit

Highlighted
First Poster

Ik heb een galaxy a6 (2018) en krijg ook geen geluid bij inkomende berichten, terwijl meldingen volgens mij wel staan ingesteld.

hetzelfde geldt voor sms , krijg ik ook geen “ waarschuwing” voor, heel irritant.

mijn laatste update was 5 april, 

kan iemand me helpen aub?

First Poster
als je bij je instellingen van WA meldingsgeluiden bij inkomende en uitgaande berichten(wat ik heel irritant vind maar ja)aanzet werkt het meestal wel, als je bij sms ook geen waarschuwing krijgt, moet je ook daar denk ik iets aanpassen bij je instellingen
Top Posters