Support

Open search

Geen meldingen samsung galaxy a50

First Poster

Sinds kort ben ik in het bezit van een Samsung Galaxy a50. 

Ik krijg van verschillende apps geen meldingen. Bijvoorbeeld van Whatsapp en outlook. Wanneer ik de app zelf open dan zie ik wel dat ik verschillende berichten/mails heb, maar ik heb hier nooit een melding van gekregen. 

Wat heb ik al geprobeerd:

- algemene instellingen smartphone: zowel bij apps als bij meldingen staat alles aan. Elke app heeft met andere woorden toestemming om meldingen te verzenden

- batterijbesparing: batterijbesparing staat volledig uit

- in de apps zelf: alle meldingen staan aan. Elke app heeft ook daar 'toestemming' meldingen te verzenden.

Iemand een oplossing? 

5 ANTWOORDEN 5
Superuser II
Superuser II
Probeer dit :

Instellingen > Apps > 3 bolletjes rechts > speciale toegang > Batterijverbr. optimalis. > klik op Apps niet geoptimaliseerd en klik daarna op Alle. Vink hier alle apps uit die wel constant aan mogen zijn. Doe dit ook bij instellingen > Apparaatonderhoud > Batterij > 3 bolletjes rechtsboven > Instellingen > Sluimerende apps. Daar ook alles weghalen wat wel aan mag.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Bedankt voor de tip!

Het tweede had ik zelf al geprobeerd, het eerste nog niet. Voor WhatsApp lijkt het te werken, maar voor Outlook niet. Ik krijg nog steeds geen meldingen voor binnenkomende e-mails.

Superuser II
Superuser II
Gebruik je outlook app of email app?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

De Outlook app

BruceH Moderator
Moderator

@jozefien, ik kan eventueel een meekijkafspraak voor je inplannen, dan loopt een collega vna mij op afstand de instellingen met je na om te kijken waar het misgaat en hoe we dit op kunnen lossen.

Als dit je wat lijkt, kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt.

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 het laatste tijdvak is van 6-9.

Ik hoor graag van je!

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters