Support

Open search

Galaxy s6 laad niet meer. Hoe maak ik een back up?

OPGELOST
Apprentice

Hej,

2 uur geleden viel mijn Galaxy S6 uit, want hij was leeg. Een half uurtje later aan de oplader gelegd, maar hij laad niet meer op. Nu ben ik langs de KPN winkel geweest, die raden mij aan om hem op te sturen. Prima, maar ik weet niet of ik een back up gemaakt heb. Aansluiten aan de laptop doet hij ook niet meer.

Iemand enig idee of ik nog op één of andere manier nog een back up kan maken of ergens kan zien of die gemaakt is?

Groetjes Marithvp

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Hoi Marit,
laad hij niet meer op met de kabel? Anders zou je in de KPN winkel of als je hem thuis hebt een draadloze oplader kunnen proberen! Anders met het opsturen even een blaadje maken met al je wachtwoorden die je voor je telefoon gebruikt! (eventuele pincodes op de telefoon) En er duidelijk bij zetten dat je geen backup hebt kunnen maken vanwege de lege niet oplaadbare batterij.

Succes!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
7 ANTWOORDEN 7
Superuser II
Superuser II
Hoi Marit,
laad hij niet meer op met de kabel? Anders zou je in de KPN winkel of als je hem thuis hebt een draadloze oplader kunnen proberen! Anders met het opsturen even een blaadje maken met al je wachtwoorden die je voor je telefoon gebruikt! (eventuele pincodes op de telefoon) En er duidelijk bij zetten dat je geen backup hebt kunnen maken vanwege de lege niet oplaadbare batterij.

Succes!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
BruceH Moderator
Moderator

Hey Marithvp,

heb je nog wat aan het antwoord van Rohit gehad? Heb je tevens met een andere lader geprobeerd of dat wel werkt?

Ik hoor het graag!

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice

Hoi, 

Ja ik heb hem draadloos opgeladen en een backup kunnen maken. Ik heb hem via kpn opgestuurd ter reparatie. 

Dank voor de antwoorden! 

BruceH Moderator
Moderator

Top!

Fijn dat je nog een back-up hebt kunnen maken. Laat je het weten als je je toestel weer binnen hebt?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice

Zal ik doen! 

Apprentice

Hej

Je had gevraagd om wat te laten horen, wanneer ik mijn telefoon weer binnen zou hebben. 

Die heb ik nog niet binnen, maar wel een prijs opgave van Teleplan (partner van KPN) op de mail ontvangen.

'schade door onjuist gebruik' wordt er vermeld. En of  ik even €405,35 wil betalen, als ik er voor kies om hem te repareren ... 

Gelijk maar gebeld met  Teleplan. Doordat ze schade hebben geconstateerd aan de bovenkant(!) van mijn telefoon, hebben ze vastgesteld dat hij onjuist gebruikt is en daardoor de lader aan de onderkant(!) het niet meer doet. Met alles wat ze moeten repareren aan de telefoon, om het euvel te verhelpen heb ik bijna (maar ja, dat is nog niet helemaal) een nieuwe telefoon. (het schijnt ook dat ze verplicht zijn om elke schade te vervangen die ze zien, ook al heb ik hier geen behoefte aan) 

Met dit bedrag ga ik dus absoluut niet akkoord en zal daarom nog bij het service center van Samsung om een second opinion vragen. 

groet marith

Highlighted
Tim Moderator
Moderator

Jeetje @Marithvp, het zit niet echt mee :( Helaas heb ik geen inzage in het reparatiedossier bij Teleplan, omdat dit geen partner van ons is. Inderdaad een goed idee van je om dit in ieder geval voor een second opinion te laten bekijken bij één van onze servicelocaties. Hopelijk kom je er daar uit en krijg je ook een positief antwoord. 

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Top Posters